Heel benieuwd of er bij de fotografen op bokt genoeg animo is voor een meeting met maar 2 modellen.

Ik heb voor een zaterdag (25 juni) gekozen omdat vooral zondag de wandeldag is. Zo verwacht ik wat minder drukte.
Er kunnen 4 fotografen mee. De modellen worden om de beurt door de 4 fotografen tegelijk gefotografeerd. Beetje druk misschien maar ik denk dat het met 3 kwartier per model wel moet lukken.
Let op, alleen fotografen kunnen zich aanmelden
Moodboard,

De locatie,
Ik moet die nog wel gaan bekijken. Kwaliteit van het water is belangrijk daarom wil ik het wel met warm weer doen maar ook zo vroeg mogelijk in de zomer. Op de foto's ziet het er in ieder geval super uit.
Van internet,

Mara is 1 van de modellen. foto1foto2foto3foto4
en ik ben 1 van de fotografen. facebook
Fotografen kunnen zich via een pb opgeven, graag alleen als je echt interesse hebt zodat de kans klein is dat ik last minute met lege plekken over blijf.
Modellen niet. Het 2e model heb ik heel waarschijnlijk al.
Ik kies de 3 fotografen. Daarbij ga ik een beetje kijken naar ervaring maar vooral naar de stijl passend bij dit thema, de volgorde van de hele lijst zal daar ook naar zijn.
Jurken die hiervoor gebruikt mogen worden heb ik liggen, witte trouwjurk die Mara op de 3e foto aan heeft is er 1 van. Met genoeg passende jurken kunnen we nog een wissel doen. Dan hebben we 4 rondes met 4 verschillende jurken + als iedereen dat wil een shoot met de modellen samen.
Make up wordt eventueel door mij verzorgd of ik ga op zoek naar een goede mua die het op TFP basis wil doen.. voorbeelden eigen make up,
fotofotofoto