fotograaf : Juliette Fotografie - http://www.juliettefotografie.nl
Voor de duidelijkheid wil iedereen graag de topic goed doorlezen voor je aanmeld of andere dingen vraag die duidelijk in de topic staan
Samen met Peca ( Natascha ), organiseer wij samen een actie fotomeeting in Kootwijkerzand.
Aangezien wij graag beide willen oefenen in actie, is dit natuurlijk een mooie kans om er dan een meeting van te maken.
De meeting zal met 6 of 8 fotografen zijn, dit is nog in overleg met Natascha wat het beste uit komt.
Er zal wel gestemd worden op de fotografen, maar er worden naast Natascha en mij nog 2/3 beginners en 2/4 ervaren fotografen uitgekozen.
Je wordt dus eigenlijk aan iemand gekoppeld die ervaren is of die een beginner is, zodat we met zijn alle elkaar kunnen helpen.
Ga je voor de eerste keer mee naar een meeting, neem dan even kijkje in deze topic hier staan wat dingetjes voor modellen en fotografen.
[FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
Wat word er van de modellen verwacht?
• Dat als je, je aanmeld je ook zeker weet dat je naar deze locatie kan komen. Ik heb namelijk geen zin om op het laatste moment pb's binnen te krijgen dat de locatie toch niet haalbaar is.
• Er word verwacht dat je actief mee praat in de topic, en ook meedenkt met ideeen voor de meeting.
• Een schoon paard levert op de dag van de meeting, zo krijg je ook mooiere foto's als je paar schoon is.
• Zorg eventueel voor een extra iemand die je paard kan helpen. Denk aan oortjes naar voren en aandacht trekken.
• Zorg voor een nette tuig, dus een hoofdstel die schoon is of een leren halster bijvoorbeeld.
• Op de dag van de meeting optijd aanwezig ben, mocht er wat zijn kan je via telefoon laten weten.
• Hou rekening mee dat je gekozen wordt voor de meeting.
Wat word er van de fotografen verwacht?
• Dat je op de dag van de meeting een volle accu heb, en eventueel een extra. En genoeg geheugenkaartjes.
• Dat je minimaal 5 foto's van elke paard binnen 2 maanden kan leveren, lukt dit niet. Laat dit dan optijds weten.
• Er word verwacht dat je actief mee praat in de topic, en ook meedenkt met ideeën voor de meeting,
• Hou er rekening mee dat je met iemand zit dit ervaren of beginnend is, dat je ook elkaar wilt helpen. En niet onaardig tegen elkaar gaan doen op de meeting.
• Je bent de hele dag aanwezig, dus zorg ook voor een lunch die we kunnen eten. Tenzij er een restaurant in de buurt zit.
• Hou rekening mee dat je gekozen wordt voor de meeting.
Extra informatie
• Fotografen geven geen grote bestanden aan modellen
• Modellen moeten zelf met de desbetreffende fotografen regelen willen ze nabestellen.
• Iedereen fotograaf hanteert zijn eigen nabesteld kosten, ik ga hier niet tussen zitten als je het te duur vind.
• Je meld je aan via een pb en niet via de topic, dan moet ik helaas je aanmelden niet mee tellen.
• Mocht de datum betekend zijn en je bent reserve, hou de datum vrij. Er gebeurd altijd dat modellen of fotografen uitvallen.
• Er word naar je telefoon nummer gevraagd. Enkele dagen voor de meeting, zal ik een groepsapp tonen voor de laatste zaken die besproken kunnen worden.
Hoe meld je, aan als fotograaf?
Je kan je aanmelden door naar Dshots een pb te sturen, met de titel van de topic. Dit omdat ik ook nog ander meeting's organiseer en ik anders in de war kom.
Je aanmelding is anders ook niet geldig als ik niet weet voor welke fotomeeting je eigenlijk aanmeld.
Naam bokt | naam | Apparatuur | Portfolio | Beginner of ervaren?
Hoe meld je, aan als model?
Je kan je aanmelden door naar Dshots een pb te sturen, met de titel van de topic. dit omdat ik ook nog ander meeting's organiseer en ik anders in de war kom.
Je aanmelding is anders ook niet geldig als ik niet weet voor welke fotomeeting je eigenlijk aanmeld.
Naam bokt | Naam eigenaar & naam paard | Bijzonderheden | Kan hij eventueel los tussen paaltjes | Minimaal 2 foto's van hoofd en stand.