Fotomeeting Twiske 30 april

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marieke1997

Fotomeeting Twiske 30 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 22:43

Hoi!

Aangezien wij het erg jammer vonden dat de fotomeeting in het Twiske van vorig jaar uiteindelijk niet door ging vanwege het slechte weer, willen wij er dit keer zelf eentje organiseren.

Wanneer:
Zaterdag 30 april 2016

Waar:
’t Twiske (Oostzaan)

Precieze locatie
Wij zullen afspreken bij P14 in het Twiske (is de parkeerplaats bij strandje ’t Schoorl strand). Hiervandaan kunnen we naar het ruiterveldje en de dijk rijden voor rijfoto’s en heb je verschillende stukken met bos als achtergrond en een stukje ruiterpad door het bos heen voor de portret foto’s. Ook is het vlak bij het restaurantje voor eventueel benodigd eten en drinken. Uiteraard is daar een wc voor als dat nodig is, maar ook bij de parkeerplaats zelf is een toiletgebouw aanwezig.
 Wij hebben zojuist ook een aanvraag bij het Twiske gedaan voor deze meeting. Dit moeten wij nog even afwachten en zonder toestemming kan de meeting helaas niet doorgaan.

Wie?
Deze meeting is bedoelt voor iedereen die bezig is met fotograferen en iedereen die een paard heeft. Wel zou het fijn zijn als je al enkele ervaring hebt met fotograferen. Voor de paarden zou het fijn zijn dat ze een aansprekend hoofdje hebben, met een beetje body zodat er ook nog wat te fotograferen valt. We moeten even kijken hoeveel aanmeldingen er komen, maar in principe willen we maximaal 6 paarden en maximaal 12 fotografen.

Wat?
Er zullen portret foto’s en rijfoto’s gemaakt worden, GEEN losgooi foto’s. Als je als model wel graag losgooifoto’s wil, kan je een longeerlijn meenemen. Ter plaatse kan je dan in overleg met de fotografen kiezen voor losgooifoto’s aan de longeerlijn i.p.v. portret- of rijfoto’s. Hier wordt dus geen extra tijd voor gereserveerd! Wij hopen op een mooi voorjaars zonnetje, zodat we een beetje sfeer krijgen op de foto’s.

Wat wordt er van je verwacht als model?
Wij verwachten dat je tijdens de fotomeeting op tijd aanwezig bent en duidelijk laat weten van te voren of je wel of niet komt. Reageer dus ook niet, als je 30 april niet daadwerkelijk kan. Daarnaast verwachten we uiteraard dat zowel je paard als jij zelf er netjes en verzorgd uit zien. En als laatste is het van belang dat je paard braaf is en niet de hele boel op stelten zet tijdens de fotomeeting.

Wat wordt er van je verwacht als fotograaf?
Net zoals bij de modellen verwachten we ook dat je als fotograaf op tijd aanwezig bent tijdens te meeting en dat je duidelijk laat weten van te voren of je wel of niet komt. Reageer dus ook niet, als je 30 april niet daadwerkelijk kan. Als fotograaf dien je per model minimaal 7 foto’s te leveren aan ieder model. Alle foto’s worden geleverd inclusief logo en er worden geen foto’s weggegeven. Elke fotograaf mag zijn eigen tarief bepalen voor de bestelde foto’s van de modellen zonder logo.

Hoe gaat het verder?
Iedereen kan zich aanmelden tot en met 31 maart 2016. Wij zullen de fotografen kiezen en zullen er van elk niveau een aantal uitkiezen, ook de fotografen met minder ervaring krijgen op deze manier een kans. Bij 12 of minder aanmeldingen mogen uiteraard alle fotografen gewoon mee.
Nadat de fotografen zijn gekozen, mogen zij met zijn allen de modellen uitkiezen. De top 6 meest gekozen paarden mogen uiteindelijk mee.
Twee weken voor de meeting zullen wij een schema maken met de indeling van de paarden en modellen. Bij slecht weer gaat de fotomeeting niet door (dit besluiten we de avond van te voren) en zullen wij een nieuwe datum prikken.

Aanmelden?
Wij hopen natuurlijk dat je mee wilt! Om je aan te melden mag je het onderstaande lijstje invullen:
Model
Boktnaam:
Naam paard:
Bijzonderheden:
Foto paard:

Fotograaf:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Ervaring:
Website:

Graag NIET quoten!! Dit houden wij zelf bij om het overzichtelijk te houden. Zodra je dit lijstje hebt ingevuld dien je ook je telefoonnummer even in een pb naar Larissa (Larissa96) of Marieke (Marieke1997) te sturen. In eerdere meetings waar wij naar toe mochten is het helaas wel eens voorgekomen dat er uiteindelijk iemand voor niets kwam en dit willen wij graag voorkomen. Dus zodra wij je telefoonnummer hebben ontvangen zullen wij je in de lijst van aanmeldingen toevoegen.

Marieke zal meegaan als fotograaf. Larissa kan mee als zowel fotograaf als model, dus dat is nog even afhankelijk van de keuze van de overige fotografen.
Laatst bijgewerkt door marieke1997 op 18-01-16 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:54

Fotografen
1. Marieke1997 / Marieke van den Heuvel fotografie / 2 jaar / geen website
2. (Larissa96 / LMH Photography / 1,5 jaar / http://www.facebook.com/lmh.photography.nl )
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Modellen
1. Larissa96 of Lynn_Joy / Joy / haflinger met lange manen, kan vrijheidsdressuur / Foto
2. Larissa96 of Lynn_Joy / Myron / bont, kan de beginselen van vrijheidsdressur / Foto
3.
4.
5.
6.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:55

Dit is lekker in de buurt. Ik wil me hier ook wel voor aanmelden!

Model
Boktnaam: Myrthee_
Naam paard: Lady Liberty
Bijzonderheden: (half) lange manen (a la spirit style), kan met touwhalster gereden worden, wordt ingezet als fokmerrie
Foto paard:
Afbeelding

Momenteel is ze niet compleet onder het zadel, dus weet niet of echt rijden gaat lukken, maar kan wel opstappen, voor eventuele stand foto's er op.

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:14

Jammer dat t op een zaterdag is, had liever met mn paardje gekomen maar tis ook wel weer eens leuk om te fotograferen :)

Boktnaam: xxchelsey1xx
Fotografie naam: CB Fotografie
Ervaring: fotografie opleiding gedaan, verder gewoon hobbymatig
Site: in de maak :) in mn onderschrift staan 2 linkjes (kan niet kopieëren via mn telefoon)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 00:05

Leuk dan meld ik m'n gestippelde pony aan! Ik zal kijken of t lukt via mobiel bokt een foto te plaatsen anders wordt het morgen
Merrie, 13, mini appaloosa 1,01m
Kan eventueel met sulky erachter komen.

Ojajoh

Re: Fotomeeting Twiske 30 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 00:06

Afbeelding
Alleen deze lukt geloof ik,morgen de rest maar

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 08:25

Ik wil mij ook graag opgeven!
Model:
Boktnaam: sannerebbel
Naam paard: Sonante, Merrie, kwpn, 168cm
Bijzonderheden: kan voetjes geven op commando, kusje en schudden met haar hoofd. We rijden recreatief.
Kan via mijn telefoon geen foto uploaden dus doe dat zo even via de pc

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 09:26

Afbeelding
Hier wat foto's van Sonante!

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 09:30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:15

BELANGRIJK!!

Blijkbaar hebben wij het niet duidelijk genoeg in de openingspost gezet, dus hierbij nog een keer duidelijk:

Om je aan te melden voor deze meeting, moet je naast het standaard lijstje van model en fotograaf ook je telefoon nummer nog in een pb naar mij of Marieke sturen! Dit om misverstanden te voorkomen (zie openingspost).

Zodra wij een pb met je nummer hebben ontvangen zullen wij je tussen de aanmeldingen zetten. Degenen die zich hier boven al hebben opgegeven heb ik een pb gestuurd met dezelfde vraag. Ik wacht even op hun antwoord zodat ik deze allemaal in 1x kan verwerken.

Leuk dat er al zoveel aanmeldingen zijn! :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:18

waarom moet je persee je mobiel nummer afgeven? >;) ik wil graag mijzelf opgeven als fotograaf maar ik hou mijn telefoon nummer graag prive en zeker met meetings.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:32

NathalietjeB schreef:
waarom moet je persee je mobiel nummer afgeven? >;) ik wil graag mijzelf opgeven als fotograaf maar ik hou mijn telefoon nummer graag prive en zeker met meetings.

nou ik snap het wel hoor :j
ik heb ook wel eens meetings georganiseerd en genoeg mensen die ineens niet op komen dagen, niet aan de afspraak houden enz... (waarvan ik nog steeds bekende namen voorbij zie vliegen :Y) )
en hebben we al eens een verplaatsing gehad waardoor het dan makkelijk is de te laat komers op de hoogte te stellen.
Ik vind het een goede zaak. Als het mijn meeting zou zijn was het zonder mobiele nummer geen deelname :D

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:34

NathalietjeB schreef:

Leuk dat je je wilt aanmelden!

Zoals Marieke in de openingspost al aangaf is dit om onduidelijkheden te voorkomen. Bij vorige meetings waar wij aan mochten deelnemen is het helaas voorgekomen dat er mensen voor niks kwamen wegens miscommunicatie. De meeting ging niet door wegens het weer, dit werd vrij laat besloten en niet iedereen had het daardoor meer meegekregen vanuit het topic. De mensen waar een mobiel nummer van bekend was zijn nog nagebeld, maar de mensen die geen nummer hadden opgegeven hebben het niet mee gekregen en stonden daar dus voor niks. Dit willen wij graag voorkomen, dus vandaar de nummer eis! Daarnaast is het ook wel fijn als je mensen kunt bellen als ze niet komen opdagen, voor hetzelfde geld zijn ze verdwaald en moet er gewoon nog even gewacht worden.

Wij zullen de nummers verder nergens openbaar bekend maken o.i.d. en zullen er verder ook niks mee doen. We maken er alleen een lijstje van voor ons zelf, zodat wij de deelnemers kunnen bellen indien dat nodig is.

Ik hoop dat ik het zo goed genoeg heb uitgelegd.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:35

de beloofde foto's van sproet

Afbeelding

Afbeelding

Lauraaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:10

Ik meld mij aan als fotograaf, is wel weer even goed om mijn camera te gebruiken :Y)

Fotograaf: Laura
Boktnaam: Lauraaxx
Fotografienaam: LauraKooijman Fotografie
Ervaring: 2,5 jaar fotoshoots etc.
Website: https://www.facebook.com/LauraKooijman- ... 756214157/ Is alleen helemaal niet up to date... Wil ik wel weer meer op gaan zetten!

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 19:51

larissa96 schreef:
Fotografen
2. (Larissa96 / LMH Photography / 1,5 jaar / Website )
3. Lauraaxx / LauraKooijman Fotografie / 2,5 jaar / Website
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Modellen
1. Larissa96 of Lynn_Joy / Joy / Kan jambette, steigeren, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
2. Larissa96 of Lynn_Joy / Myron / Kan jambette, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
3. Sannerebel / Sonante / Kan voetje, kusje en schudden / Foto
4. Ojajoh / Sproet / Kan eventueel met sulky / Foto
5. Myrthee_ / Lady Liberty / Kan met touwhalster gereden worden / Foto
6.

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 22:14

Heb net een berichtje gestuurd met mn nummer :3

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 22:49

larissa96 schreef:
Fotografen
4. xxChelsey1xx / CB Fotografie / Fotografie opleiding / Website
5. NathalietjeB / Nathalie Koopmans Fotografie / 4 jaar / Website
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Modellen
1. Larissa96 of Lynn_Joy / Joy / Kan jambette, steigeren, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
2. Larissa96 of Lynn_Joy / Myron / Kan jambette, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
6.
Laatst bijgewerkt door larissa96 op 19-01-16 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 22:49

je heb pb ts en ik ga graag mee

Fotograaf: nathalie
Boktnaam: NathalietjeB
Fotografienaam: Nathalie Koopmans fotografie
Ervaring: jaar of 4
Website: druk bezig met een nieuwe en hij is nog aardig leeg, maar hierbij de mijne www.nathaliekoopmans.nl

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 22:59

@ NathalietjeB ik heb je er bij gezet in het bovenstaande bericht ;)

ffnessence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 23:15

Hoi

Ik wil me opgeven als model.
Met mijn bijrij Friese merrie van beart 411. Ze is 10 jaar.

Boktnaam: ffnessence
Naam paard: Silke van de Benthemhoeve aka Jill
Bijzonderheden:kan schudden en begin jambette. Bitloos. Bruidsjurk aanwezig
Foto paard:
Afbeelding

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 23:30

larissa96 schreef:
Fotografen
4. xxChelsey1xx / CB Fotografie / Fotografie opleiding / Website
5. NathalietjeB / Nathalie Koopmans Fotografie / 4 jaar / Website
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Modellen
6. Ffnessence / Silke / Kan schudden en jambette, eventueel met bruidsjurk Foto

marieke1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 14:51

We hebben toestemming van het Twiske om de meeting door te laten gaan *\o/* We zullen in plaats van op p14 op p15 afspreken, dit omdat we dan niet een stuk over het fietspad hoeven en daar direct naast het ruiterveldje zijn :)

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 17:13

Dat is super!
Ik heb donderdag het nieuws gekregen van de osteo dat die van mij met een week of twee weer onder het zadel opgepakt kan worden. Dus dan kunnen we in april als het goed is gewoon weer rijden :)

Shiyamala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:23

Een fotomeeting in de buurt, leuk!
Ik meld me graag aan als fotograaf :D

Fotograaf: Naomi Houssart
Boktnaam: Shiyamala
Fotografienaam: Naomi Houssart fotografie
Ervaring: Aantal jaren hobbymatig en sinds dit jaar wil ik het serieuzer gaan oppakken!
Website: http://www.wix.com/naomihoussart/fotografie (moet nog updaten)