Graspaden met bomen langs het water en eventueel zijn de gele bloemen er dan ook al.
Datum: 20 maart
Verzamelen ochtendgroep: 10.00-10.15
Verzamelen middaggroep: 12.30-12.45
Einde meeting: rond 14.45
Adres: Parkeerplaats op de Albrandswaardsedijk 198 naast het Oude Maaspad (Heel groot parkeerterrein)
FOTOGRAFEN
Er zullen deze dag 8 fotografen meegaan. Deze zullen fotograferen in koppels van 2.
We hebben minstens 4 fotografen nodig om de meeting door te laten gaan.
Aanmelden gaat op volgorde, er wordt niet geloot/gekozen.
Om je aan te melden als fotograaf stuur je het onderstaande formuliertje in een pb:
Boktnaam:
Naam:
Website/facebook:
Ervaring:
MODELLEN
Er zullen deze dag 8 modellen meegaan. Deze zullen verdeeld worden in een ochtendgroep en een middaggroep.
In elke groep zitten 4 modellen.
Bij het aanmeldformuliertje kan aangegeven worden welke groep de voorkeur heeft.
Bij meer aanmeldingen dan 8 modellen zullen de fotografen stemmen op de modellen die meegaan.
Om je aan te melden als fotograaf stuur je het onderstaande formuliertje in een pb:
Boktnaam:
Naam:
Naam hond:
Ras hond:
Bijzonderheden:
Foto's (max.2):
REGELS:
Gewoon een aantal standaard regels zodat alles duidelijk is voor beide partijen:
- Fotografen leveren minstens 5 foto's per model.
Geen maximum maar zorg ervoor dat alle modellen evenveel foto's krijgen, dat is wel zo eerlijk!
- Zorg dat je op tijd bent! Ben je verhinderd laat dit dan zo snel mogelijk weten!
Ongeveer een week van te voren zal ik in een pb mijn nummer geven zodat iedereen mij kan bereiken als er wat is
- Geef je jouw hond op als model ben er dan van bewust dat het de locatie een losloopgebied is.
Is jouw hond niet vriendelijk naar andere honden is het niet verstandig om je op te geven.
- Fotografen zorgen voor goed werken apparatuur en reserve batterijen/geheugenkaartjes.
- Modellen zorgen voor een nette hond/tuig
- Voor nabestellen van foto's moet je bij de desbetreffende fotograaf zijn voor de prijzen.
Hier heb ik niets mee te maken!
Hopelijk is er veel animo om er een succesvolle meeting van te maken