Het leek mij leuk om een eerste groep te doen als het nog licht is/tijdens de zonsondergang en een 2e groep als het donker word voor de licht parren en het achtergrond doek.
Kwa locatie wilde ik iets in de buurt doen om het voor mijn vriend makkelijk te maken, en daarom dacht ik aan rijvereniging Callinge. De rijvereniging heeft een buiten bak die verlicht is, en een groot spring veld die er naast licht omringt door bomen. Naast de vereniging licht een klein bosje waar je met paarden door heen mag rijden. Ik heb expres nog niks met de rijvereniging besproken omdat ik eerst wil weten of er wel animo voor is, ik weet dat de rij vereniging wel iets meer reclame/aandacht kan gebruiken en misschien is dit wel een win-win situatie. Als er genoeg animo is mail ik direct de vereniging ik rij hier zelf ook dus dat is geen probleem. Mocht de rijvereniging hier geen gehoor naar hebben dan heb ik nog een andere locatie als reserve optie.
Ook wilde ik van de kant van de modellen misschien een kleine bijdrage vragen, dit omdat mijn vriend zijn apparatuur niet heel erg goedkoop is en zodat er voor de rijvereniging ook nog iets interessants in zit(zoiets als 5 euro per model, 2 euro voor mijn vriend, 2,50 voor de vereniging en de andere 50 cent kunnen we iets drinken en eten van halen voor iedereen).
hier zijn enkele voorbeelden van wat ik voor de meeting in gedachten had.

Dit is iets wat ik met mijn vriend afgelopen herfst heb geprobeerd.

Heb je zelf een leuk idee om nog een leuk special effect aan de meeting toe te voegen, reageer dan vooral mijn vriend kent erg veel mensen in het licht en geluid wereldje en misschien kunnen we er dan nog meer aan toe voegen.
Als er echt een heleboel fotografen zich aanmelden dan zal ik samen met mijn vriend een selectie maken, dit doen wij echter niet op ervaring (wees gerust beginnende fotografen). We proberen dan een samenstelling van ervaren en onervaren fotografen te kiezen.
Fotografen
Naam:
bokt Naam:
Site:
Apparatuur:
Als er ook een hoop modellen zich opgeven dan mogen de fotografen stemmen.
Modellen
Naam:
bokt naam:
Naam paard:
Ras:
tuig:
foto:
De datum van deze meeting zal ergens in juni/juli zijn in een weekend of in de zomervakantie. Mijn eerste prioriteit is kijken of er animo is en om daarna snel een paar datums te prikken en dan de verenging te mailen.