Omdat ik graag nog ooit eens aan een fotomeeting mee wil doen, maar omdat er bijna nooit eentje gehouden wordt in Noord-Limburg, wil ik nog eens een poging wagen er een te organiseren.
Het liefst een wintermeeting, is wel leuk in deze tijd. Vaak is rond deze tijd het licht best mooi voor fotografen en als we allemaal wat gebreide mutsen op zetten en onze paardjes in hun fluffy wintervacht laten zien, dan kan dit best wel een leuk iets opleveren denk ik. Niet zulke warme foto's maar wel mooie lichte winterse sferen, en ach ja, die sneeuw kunnen we er wel in photoshoppen, toch?

Niet dat we precies hetgene van de moodboards na gaan maken.. Denk aan
Denk aan zoiets:

sorry voor de uitroeptekentjes, was een beetje te lui ze weg te halen.

Nog nooit eerder heb ik een fotomeeting georganiseerd, dus ik zou het fijn vinden als iemand me hiermee wil helpen. (of die er uiteindelijk bij is of niet, dat maakt me niet zoveel uit)
Dus, wie heeft interesse? Dan kunnen we een dezer dagen misschien een datumpje, en plek, prikken!

Ik dacht aan 8 modellen, en 8 fotografen. 4 in de morgen en 4 in de middag, waarbij de fotografen in duo's werken.

Ikzelf wil al graag mee doen als fotograaf, en ach, als er niet genoeg modellen zijn dan neem ik mijn paardje ook wel mee, haha.
Groetjessss