Geen thema, geen speciale eisen, niemand wordt uitgekozen of geloot; gewoon eens een simpele maar hopelijk hele toffe fotomeeting!

De meeting is deels besloten omdat de modellenlijst al gevuld is met vrienden/kennissen die hier in de buurt staan met hun paard. Ik ben dus vrijwel alleen op zoek naar fotografen maar andere paardeneigenaren mogen zich uiteraard altijd aanmelden! Er zullen altijd wel afmeldingen zijn
Als locatie heb ik gekozen voor de oude maas in Rhoon. Voor mij een locatie dichtbij waardoor ik ook bekend ben met de mooie plekjes hier. De specifieke locatie wordt later bekend gemaakt maar hieronder een voorbeeld van de locatie daar waar foto's van mij en mijn paard zijn gemaakt door Elin Daisy Fotografie.

MODELLEN
Iedereen met een paard (of meerdere) kan zich aanmelden ongeacht leeftijd of ras.
De modellen gaan per aanmelding, er wordt niet gekozen of geloot.
Het komt er dus in principe op neer; wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Is de lijst vol maar wil je toch graag mee; meld je dan gewoon aan! Meestal met zo'n meeting zal ongeveer de helft van de modellen op de lijst afvallen door verschillende redenen waardoor zelfs de modellen die ver op de reservelijst staan toch nog kans hebben om mee te kunnen!
Tevens heb ik liever voldoende reserve's staan zodat we niet met modellen te kort komen.
Er gaan in totaal 10 modellen mee.
FOTOGRAFEN
Elke fotograaf kan zich aanmelden voor deze fotomeeting (mits je wel een spiegelreflexcamera hebt)
Ervaring of leeftijd maakt niets uit, als is het wel handig als je wat ervaring hebt en je straks niet op de meeting staat en eigenlijk geen flauw idee hebt wat je moet doen.
Ook de fotografen gaan op volgorde en worden niet gekozen/geloot.
Wees er dus snel bij!
Ook voor de fotografen geld; meld je ajb aan, ook als de lijst al vol is. Je maakt nog steeds goede kans om mee te kunnen!
Er gaan in totaal 8 fotografen mee en zullen fotografen in koppels.
AANMELDEN
Alle aanmeldingen kunnen verstuurd worden in een pb. Aanmeldingen in het topic worden niet meegenomen. Dit omdat het anders erg onoverzichtelijk wordt.
Vermeld in de titel van je pb het volgende: Fotomeeting @ Oude Maas!
Formulier modellen:
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Foto's (Max 2.):
Formulier fotografen:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Website/facebook:
REGELS
Om het één en ander duidelijk te maken heb ik een aantal standaard regels opgesteld:
- Elke fotograaf levert minimaal 5 foto's op webformaat met logo aan elk model. Er is geen maximum aantal maar zorg ervoor dat elk model ongeveer even veel foto's krijgt, is wel zo eerlijk!
- Zorg als fotograaf dat je genoeg geheugenkaartjes bij je hebt en dat je batterij opgeladen is. Een tweede batterij is altijd handig!
- Zorg als model dat jouw paard er netjes uitziet, niet vies is. Heb je een paard met kort haar; knot deze dan, dat ziet er voor de foto altijd netjes uit! Heb je een paard met lange manen; laat deze dan los voor de foto! Uiteraard mag elk model dit allemaal zelf bepalen!
- Wees op tijd! Ben je verhinderd laat dit dan aub snel weten!
- Meld je alleen aan als je zeker weet dat je op deze dag kan of dat je vrij kunt vragen van je werk. Kun je toch niet door welke reden dan ook; meld je dan niet pas een week van te voren af maar ruim van te voren zodat ik nog andere mensen kan benaderen! Niets is zo vervelend als een meeting die op het laatste moment niet door kan gaan omdat er zoveel afmeldingen zijn..
Ik hoop dat er genoeg animo is en dat we er met zijn allen een geslaagde meeting met mooi resultaat van kunnen maken!

Lijstje van de modellen met foto's volgt in reactie hieronder