Heb jij nou altijd willen dromen van gave foto's met jou dressuurpaard/en.
Dan is dit je kans, in 2015 wil ik een meeting organiseren in Lunteren met gave dressuurpaarden.
De gekozen maand word augustus, de datum komt later nog.
Helaas zijn er dit keer wel, dat de fotografen door mij worden gekozen, en de modellen door de fotografen.
Paarden die minimaal M rijden is wel een pre, omdat ik dat echt onder dressuurpaarden versta en ZZ paarden gave dressuurpaarden zijn.
Als je B rijdt, je mag je altijd aanmelden. Misschien rij jij wel erg leuk.
D U I D E L I J K H E I D
Aangezien bij de vorige meeting fotografen dachten dat er alleen rijfoto's gemaakt word is dit mis. Er is ook plek voor portrait foto's. Longeren word niet gedaan.
We beginnen dan gewoon met 15 minuten per ronde voor portrait en daarna kunnen de eigenaren hun paard rustig opzadelen.
Daarna zullen we op de heuvel de rijfoto's maken. Eventueel is er een mogelijkheid om even door water te crossen!
A A N M E L D E N F O T O G R A F E N
Citaat:Naam bokt :
Naam fotografie :
Waar werk je mee :
Portfolio :
email :
A A N M E L D E N M O D E L L E N
Citaat:Naam Bokt :
Naam combinatie :
Wat rijden jullie :
Kunnen jullie eventueel in tenue :
Foto's van het rijden op jullie niveau :
Email :
E X T R A I N F O
Jullie mogen jezelf aanbieden via pb. Maar wel graag een de titel van de topic. Ik krijg namelijk veel berichtjes.
Zo kan ik de berichtjes ook bijhouden en weet wie zich allemaal aangemeld heeft.
Voor die tijd krijgen jullie ook een email met daarin meer info over de meeting.
En wat er van de modellen en fotografen verwacht word op de dag van de meeting.