Goede voornemens! Omdat ik dit jaar wat meer tijd vrij ga krijgen wil ik wat meer mensen in mijn omgeving ontmoeten. Ik hoop dat er wat toffe bokkers zijn die dit ook willen, hopelijk kunnen we met een clubje eens wat leuks gaan doen!
Zwaai even woon iets boven Arnhem. Houd de exacte woonplaats ivm een vroegere stalkster graag prive. Maar aan de duitse kant van het water in ieder geval.
Carr_friesje
Geplaatst: 02-01-16 19:10
Ik woon in Herwen, is nog wel goed te doen naar Arnhem. Overigens ook regelmatig in Oosterbeek en Renkum te vinden.
Halloo! Ik ben dan nog maar voor twee maanden in NL maar ik ben altijd in om iets leuks te doen & nieuwe mensen te meeten! Ik woon in Ede en ponylief woont in Rheden dus ik reis elke dag via Arnhem
Hoe jong ben je dan Delicia ? En wie weet willen je ouders je wel brengen.
14 (Zal waarschijnlijk ook 1 v/d jongste zijn op de meeting dan ) Géén idee, misschien. Zal wel aan mijn ouders liggen (Al zijn ze meer van - je kan ook zelf gaan)
Mag ik me ook melden? Woon zelf in Ede, maar vriend in Arnhem dus ben er regelmatig. Studeer ook in Arnhem al heb ik binnenkort een tussenjaar, maar heb wel gewoon m'n OV. Ik sta altijd open voor nieuwe mensen Heb al redelijk wat Bokkers ontmoet door dit soort topics en het is nog niet tegengevallen
Piekosjj
Geplaatst: 03-01-16 19:35
Maureen95 schreef:
Dan moeten we snel zijn piekosjj
Eh yep, want mid februari vertrek ik al haha
Delicia, toen ik jouw leeftijd had waren mijn ouders er denk ik ook niet zo blij mee geweest als ik in m'n up met 't OV richting Arnhem zou gaan! Wellicht dat iemand van ons je misschien op kan halen thuis ofzoiets?