ik zit al een tijdje met het idee om een leuke jamsessie te organiseren via Bokt. Omdat het er telkens niet van kwam heb ik nu een knoop doorgehakt en een ruimte gereserveerd bij dBstudios naast station Utrecht Zuilen. Ik werk bij het podium in dB's en repeteer er ook met mijn bandje. Instrumenten (gitaar, basgitaar, keyboard) kunnen gehuurd worden bij dB's. Backline (versterkers, zanginstalatie, drumstel) is aanwezig.
Op zaterdag 2 januari van 15:00 tot 18:00 heb ik een ruimte gehuurd. De kosten van de ruimte zijn €44,-, dit bedrag zal gedeeld worden door alle aanwezige bokkers. Ik hoop stiekem op minimaal 4 personen, maar meer is ook altijd leuk! Mensen die het leuk vinden om alleen te komen kijken of foto's willen maken hoeven natuurlijk niet mee te betalen.
Wie zouden het leuk vinden om die middag lekker samen muziek te gaan maken? Het maakt niet uit of je pas net een instrument bespeelt (of zingt) of al erg ervaren bent. Het gaat erom om gewoon lekker een paar uurtjes samen muziek te maken, plezier te hebben en ervaring op te doen! Zelf ben ik ook geen heel goede muzikant, maar samen muziek maken vindt ik erg leuk!
Zelf speel ik drums, maar ook drummers/drumsters mogen zich aanmelden! Dan kunnen we tussendoor afwisselen. Mijn idee is om bij je aanmelding je instrument, en een nummer door te geven die je graag zou willen spelen. Dan kunnen we deze nummers 'instuderen' (tussen haakjes, want heel nauwkeurig kennen is niet nodig) en deze lekker samen spelen zodat iedereen sowieso een nummer kan doen die hij/zij leuk vindt! Nogmaals, het gaat om het plezier, nummers hoeven niet tot in de puntjes ingestudeerd te worden, maar soms is het fijn om een richtlijn te hebben

Iedereen die mee zou willen spelen (of een poging tot zou willen doen) is van harte welkom om zich aan te melden! Op 30 december hak ik de knoop door of er genoeg deelnemers zijn om het door te laten gaan of dat we misschien een kleinere (dus ook goedkopere) ruimte kunnen huren.
Ik zal het lijstje bijhouden in de OP:
- Animal
- Naam: Elise
- Instrument: Drums (eventueel percussie)
- Gekozen liedje: *denk ik nog even overna, er zijn zoveel leuke nummers!*
dinek123 - Naam: Dineke
- Instrument; zang en gitaar (zang is hoofdinstrument, gitaar bij-instrument. En als er niemand is met piano kan ik dat ook wel doen maar liever zang of gitaar)
- Gekozen Liedje:
Petra_O - Naam: Petra
- Instrument: Zang, beetje piano en bas.
- Gekozen liedje: Silent lucidity van Queensryche.
Hiraeth - Gitaar en een beetje bas
Dreamy - Cherry
- Zang
Daphne (Niet op Bokt) - Speelt vooral gitaar, kan ook bassen
- Bluesjes
Taartjee - Naam: Tara
- Instrument: zang een gitaar/ukulele (ik wil ze zeker allebei meenemen, ook voor mensen die nog nooit op ukulele gespeeld hebben en dit graag zouden willen proberen)
- Nummer: er is zoveel leuks! Ga er nog even over nadenken
Swartbeessie - Viool en zang
Ik hoop op veel enthousiaste aanmeldingen! Nogmaals, je hoeft echt niet goed te kunnen spelen/zingen. Het gaat om de ervaring, gezelligheid en het plezier van samen muziek maken!