Aangezien er afgelopen jaar een geweldige meeting is geweest met jachthonden ergens anders in het land, leek het mij ook gaaf om zoiets bij ons in het noorden te organiseren. Wanneer, hoelaat, workshop of niet, dat zal nog moeten blijken uit de animo (als er animo voor is natuurlijk

Wanneer?
De meeting zal richting het voorjaar plaats gaan vinden.
Workshop of niet?
Ik wil graag, als daar dus animo voor is, er ook een workshop bij regelen. Leuk en leerzaam voor baasje en hond

Houd er rekening bij dat wanneer er wel een workshop komt, hier vermoedelijk kosten aan verbonden zijn. Ik probeer deze kosten zo laag mogelijk te houden, max 10 euro per model.
Voor wie?
Honden die al ervaring met jacht(training) hebben.
Waar?
Friesland, Drenthe of Groningen, al lijkt de voorkeur momenteel nog uit te gaan naar Drenthe. Precieze locatie wordt later bekend i.v.m. de eventuele workshop.
Modellen
Modellen mogen zich per PB opgeven. Dit om een mooi overzicht te kunnen houden. Graag even 1 á 2 foto's van de hond bijvoegen, naam, ras, en de ervaring met de jacht. Ik ben in totaal op zoek naar 6 tot 8 honden.
Fotografen
Ik zoek voor deze meeting 8 fotografen. Ik zal zelf ook mee gaan als fotografe. Graag lijstje in onderstaande post aanvullen als je mee wil gaan als fotograaf