Bij deze een oproepje voor een fotomeeting met Amerikaanse Miniatuur paarden! Wie wat waar? Dat vindt je hieronder!
Locatie: Diepenveen ( Bereikbaar met openbaar vervoer en auto! ) Datum: Zondag 15 november. Tijd: Start fotograferen om 10:00 uur! Fotografen: Minimaal 3, maximaal 6. Modellen: Het gaat om 6 mini paardjes!
Let op: Er zijn al modellen om te fotograferen, wij zijn dus alleen op zoek naar fotografen! Graag opgeven als je deze datum ook echt kan. Er zijn al 2 fotografen dus er zijn nog maximaal 3 plekjes over!
Soort foto's:
Portret, driving ( mennen ) en eventuele losgooifoto's.
Aanmelden?
Geef je naam door onder dit bericht en een aantal voorbeeldfoto's.
Laatst bijgewerkt door zonnet50 op 05-11-15 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Hmmm,... ik wist niet dat één van mijn paardjes hier aan deelnam? Die eerste foto is namelijk mijn eigenste merrie Beethoven's PokerFace. En naar mijn weten is zij geen van de modellen, welke paardjes gaan er dan eigenlijk zijn als je alleen nog fotografen zoekt???
Als je dit wil organiseren wil ik je wat tips geven. Zodra je zo'n meeting wil houden dan zul je daar ten eerste wat meer tijd voor moeten nemen. Je maakt het topic aan en gaat op zoek naar modellen, dit heb je al gedaan, dus is het wel leuk om alvast wat foto's van de dieren te zien zodat de fotografen kunnen bekijken of het interessant is.
Verder is het misschien een idee om je datum vast te stellen aan de hand van hoe en wat kwa fotografen.
De openingspost is wat onduidelijk waardoor ik denk dat er weinig animo voor is.
Ik wil misschien wel mee als fotograaf, maar dan wil ik wel graag zien wat de modellen zijn en wat gaat er gebeuren met slecht weer. Want voor nu zijn de voorspellingen alleen maar regen, regen met een vleugje regen...
Als je dan weer een berichtje doet of iets in die trend, dan kunnen wij misschien ook als fotograaf komen... (ik en bovenstaanden, anders denken jullie straks dat ik schitzofreen ben haha)
heartbeat999
Geplaatst: 17-11-15 14:30
ja we kunnen natuurlijk een datum plannen! wat is leuk lente doen?? wij verwachten in maart april nog twee veulentjes, misschien leuk om eind april te plannen???