Ik wil alvast voor volgend jaar een meeting plannen, de omgeving zal of in Zuid-Holland plaats vinden. Want een paar maanden daarna begint de mooie zomer natuurlijk al.
We gaan dus als een speer als we daar zijn. Daar is dit thema ook op gebaseerd. De heide zal weer groeien, krijgen mooie groene bossen.
En er beginnen weer bloemen te komen, zo krijgen we dus mooie locaties in Nederland natuurlijk.
Voor de meeting ben ik opzoek naar 6 gave paarden modellen. Deze zullen gekozen worden door de gekozen fotografen van de meeting.
Voor de meeting neem ik dus ook 6 fotografen mee, naast mij zullen er dus nog 5 andere fotografen mee gaan.
Verder zal de meeting plaats vinden op een heide en/of een geschikte bos naar keuze. Fotografen en modellen mogen ook hun keuze uitbrengen qua locatie.
Dit helpt natuurlijk makkelijker naar de keuze van de locatie. En des te eerder kan de meeting plaat vinden.
Aanmelden
Ben je nu erg enthousiast geworden naar de meeting? En lijkt het jou leuk om mee te doen?
Stuurt dan gerust een pb naar mij. Ik zal proberen elke avond of om de dag de lijst up to date te houden.
De datum zal rond maart/april zijn volgend jaar, maar daarom wil ik wel alvast een datum prikker maken. Daarom zal er ook gevraagd worden naar je email.
Deze is ook handig mocht je gekozen worden voor de meeting, zodat de fotografen de foto's mailen naar die gene. Je kan je aanmelden tot 31 december.
Ik zal dan op 1 of 2 januari de fotografen bekend maken. En daarna zullen we beginnen met het stemmen van de modellen.
Je krijg een pb als je gekozen word als fotograaf en model.
Citaat:fotografen aanmeldingen
Naam bokt :
Naam fotografie :
Combinatie :
Website/portfolio :
Email adres :
Geschikte locatie volgens jou :
Citaat:Modellen aanmeldingen
Naam bokt:
Naam eigenaar & paard :
Ras & merrie/ruin/hengst :
Eventuele extra dingen :