Animo fotomeeting Noord-Limburg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

borstnoot

Animo fotomeeting Noord-Limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 15:52

Hoi allemaal!

Omdat ik vaak zie dat er fotomeetings langskomen in andere gebieden behalve Limburg (voor mijn gevoel := ) leek het me een leuk idee om het ook eens in Limboland te doen!
Ik vraag me af of er animo is om misschien iets samen met mij te organiseren, of er fotografen zijn die hun portfolio aan willen vullen én of er mooie modellen zijn. (het gaat om een paardenshoot)

Ik heb zelf nog nooit een fotomeeting georganiseerd dus sta erg open voor hulp en ideeën!
Ook heb ik nog nooit bij een fotomeeting gefotografeerd maar sta hier erg voor open *D

Graag hoor ik van jullie, al is het maar een idee :)

:wave:

ps. ben nog niet op zoek naar modellen of fotografen, meer naar ideeen en hulp. Zou er animo voor zijn dan kunnen we dit idee misschien realiseren!

pps. ergens anders in Limburg zal ook geen probleem zijn voor mij, als er dan meer mensen kunnen komen.

BeFunny

Re: Animo fotomeeting Noord-Limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:16

Weet je een goede plek?
Waar je dus mag fotograferen en waar mooie stukjes zijn etc.
Als je wilt dat mensen jou kant op komen zul je daar wel zelf inzicht in moeten hebben.

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:21

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 16:22

De Peel zou bij mij in de buurt mooi zijn. Zou ik wel nog een mooi specifiek plekje uit moeten zoeken.
Alleen ik weet niet of er animo is voor n-limburg.
Zouden er meer midden- of zuid limburgers komen dan zou ik natuurlijk graag ideeen ontvangen. :)

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:25

We hebben al kort even gepb't, maar waar zou je dat dan in de Peel willen doen?
Ik ben er namelijk een tijdje terug geweest met onze honden om lekker te wandelen, maar de paden waar ik ben geweest waren erg smal en de bruggetjes lijken me niet gemaakt op paarden.
Hebben ze dan bepaalde ruiterpaden?

Zou de locatie richting het Reindersmeer gaan wat iemand hier voorstelt, laat ik het schieten, is mij helaas net wat te ver ;)

De brunsummerheide is meer naar het zuiden, daar zijn geloof ik ook al meerdere fotomeetings geweest.

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:28

Mij lijkt het erg leuk, maar ik kom zelf vanuit Zuid-Limburg. Zou het hierbij alleen om rijfoto's gaan of ook om standfoto's en kunnen mensen ook kiezen wat voor foto's ze willen hebben?? Ik ben best bereid een stukje te reizen mits het in een mooi gebied gebeurd, ik weet alleen niet of dit de beste tijd van het jaar hiervoor is? Mijn paard is inmiddels alweer half geschoren en de bomen verliezen ook in rap tempo blad... Ik vind het altijd zo grijs en grauw in de winter worden...

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 16:29

dejoni schreef:
We hebben al kort even gepb't, maar waar zou je dat dan in de Peel willen doen?
Ik ben er namelijk een tijdje terug geweest met onze honden om lekker te wandelen, maar de paden waar ik ben geweest waren erg smal en de bruggetjes lijken me niet gemaakt op paarden.
Hebben ze dan bepaalde ruiterpaden?

Zou de locatie richting het Reindersmeer gaan wat iemand hier voorstelt, laat ik het schieten, is mij helaas net wat te ver ;)

De brunsummerheide is meer naar het zuiden, daar zijn geloof ik ook al meerdere fotomeetings geweest.

De peel is heeeeeeeel groot met prachtige kleuren, dus er zullen wel wat geschikte plekjes tussen zitten. Dit zou ik wel verder willen onderzoeken. Ik ken anders nog wat mooie bosrijke gebieden waar paarden mogen komen, die goed bereikbaar zijn.
Ik ben ook erg benieuwd of er iemand is die dit samen met me zou willen doen?

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 16:30

MarloesHJ schreef:
Mij lijkt het erg leuk, maar ik kom zelf vanuit Zuid-Limburg. Zou het hierbij alleen om rijfoto's gaan of ook om standfoto's en kunnen mensen ook kiezen wat voor foto's ze willen hebben?? Ik ben best bereid een stukje te reizen mits het in een mooi gebied gebeurd, ik weet alleen niet of dit de beste tijd van het jaar hiervoor is? Mijn paard is inmiddels alweer half geschoren en de bomen verliezen ook in rap tempo blad... Ik vind het altijd zo grijs en grauw in de winter worden...

Wat mij betreft stand, los en rij. Maar dat zal ook aan de fotografen en modellen liggen. Die kleuren is een goed punt. Zou ik even uit moeten zoeken hoe ik dat het best op zou kunnen lossen door inspiratie op te doen ofzo. ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:38

Ik ben hobby fotografe en hou de hobby bewust voor mezelf maar je kunt geen mooiere tijd hebben dan de herft voor foto,s kwa kleuren

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:59

De peel is vlakbij ons ! Dus wij zouden zeker interesse hebben als je iets organiseert !

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 19:09

horserider22 schreef:
[FM] [FM] Fotomeeting Noord-Limburg 18 Okt.
Misschien is de plek waar deze meeting wordt gehouden een optie.

Ik denk dat het juist beter is om het dan juist NIET op deze locatie te houden.
Er zijn al zo weinig meetings in limburg, dus zoveel mogelijk verschillende plekken zou wel beter zijn lijkt mij.

Als je nog locaties wilt weten, ik weet er een hele berg.
Evenals fotografen voor die regio.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 19:10

Houdt er rekening mee dat 'de Peel' een heel groot gebied is, ik woon zelf ook in de peel, maar dan in brabant. Ik denk dat het verstandig is om eerst een concrete plek te vinden, en vanuit daar verder gaan plannen.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 22:35

Amyyy schreef:
Houdt er rekening mee dat 'de Peel' een heel groot gebied is, ik woon zelf ook in de peel, maar dan in brabant. Ik denk dat het verstandig is om eerst een concrete plek te vinden, en vanuit daar verder gaan plannen.

Neenee dat weet en begrijp ik, ik was ook nog niet echt over de locatie na aan het denken eerlijk gezegd.
Was vooral benieuwd of er animo is, en of iemand me hierbij zou kunnen begeleiden en/of helpen.
Of er modellen of ideeën of tips zijn, etcetera.
Ben niet bang, ik zou sowieso een concrete plek gaan bedenken, was meer aan het brainstormen. :j

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:37

waxmeltsenzo schreef:
Ik ben hobby fotografe en hou de hobby bewust voor mezelf maar je kunt geen mooiere tijd hebben dan de herft voor foto,s kwa kleuren

Dat ben ik met je eens, de herfst heeft prachtige kleuren, is ook mijn favoriete seizoen, gevolgd door de winter maar al dat mooie blad is ook weg als je twee keer met je ogen knippert of als er een stormpje voor bij komt... Als je nu nog moet beginnen met het organiseren hiervan is mogelijk het geval dat de mooie herfstkleuren alweer weg zijn en je het moet doen met grauw en grijs...

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 14:39

Dus het toch maar even uitstellen dan? :D

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:22

Neem aan dat het met paarden is ? :o
Ik zou het wel leuk vinden. Heb zelf nog nooit meegedaan, maar ovb van datum en locatie zou ik wel mee willen doen :)

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:02

Ben een Midden-Limburgse hobby fotograaf en lijkt me hartstikke leuk om te komen fotograferen!
Fotoshoots zijn nog relatief nieuw voor mij. Op dit moment vooral eventing aan het fotograferen, maar wil graag uitbreiden! Dus als jullie een fotograaf zoeken, doe ik met alle plezier mee! :)