Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:21

_Linn_ schreef:
Chiave schreef:
Markt van Utrecht, ik denk dat ik het dan al weet; goeie tent! ;)
Om die deelcertificaten te behalen hoop ik vervolgens Verloskunde te mogen studeren in Maastricht! End uit de buurt, maar je wilt niet na een avondcollege zelf naar huis lopen vanuit de locatie Amsterdam. :=

Wbt Sushi: Ik eet geen vis buiten de deur. :\ Niet om het een of ander, maar ik ben ook eens flink ziek geworden na een bezoek aan de Jap en heb toen echt besloten alleen "eigen" te eten. Ben een beetje een miep, maar vis is mijn gevoelige snaar. ;)


Nee is echt de markt hier bij mij op het dorp in Nieuwegein, inieminie marktje :P
Wat leuk verloskunde! Heb ik ooit ook nog een blauwe maandag over nagedacht om dat te gaan doen.

@Samantha: Hallo! Welkom! Ik 'ken' jou wel al een beetje, van je topics en ik heb je vast ook wel al eens gezien. Heb ook jarenlang op Rijnenburg gereden en ook daarvoor op de Verende Wagen. En ik rij mijn wedstrijden bij Groenraven met King, echter de laatste tijd helaas niet.
Je hebt wel een erg knap paard vind ik altijd! Lijkt me een erg fijn dier om te rijden!


Misschien zegt (van Rijnenburg) de naam Gentleman's d'Orange je iets? dat was mijn vorige paard/grote vriend. Boevenkont was dat, daarom kenden de meesten m haha.

Afbeelding
Afbeelding

Thanks! Ze is knap geworden idd :D en ja het is ook echt een heel fijn eerlijk dier om mee te werken :D

Wel leuk dat je op Groenraven start, heb King nog nooit voorbij zien komen volgens mij :P

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 09:35

Ja Gentle ken ik idd ook wel, maar dan met name dat ik wist dat die bij jou hoorde.

Ik ben nu 3x geloof ik gestart op Groenraven. Nu de laatste tijd alleen helaas niet omdat we er even uit liggen.

Tientjeblij
Berichten: 527
Geregistreerd: 18-11-05

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:44

Ik meld mij ook! Ik ben Martine, 24 jaar, net een half jaar afgestudeerd en woon sinds augustus in Utrecht bij mijn vriend. Ken hier verder nog vrij weinig mensen, dus het lijkt me leuk om wat meer mensen te leren kennen in Utrecht en omgeving.
Heb zelf ook een paardje, ze staat in de Meern :)

Melisding

Berichten: 1893
Geregistreerd: 22-07-11

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:04

Welkom Tientje

Even terugkomend op de bios. Ik ga echt altijd naar cinelounge :D
Veel mensen die wel eens rijden bij Groenraven toch best grappig, want om eerlijk te zijn vermijden heel veel mensen van onze stal Groenraven om wedstrijden te rijden.

wilmatj

Berichten: 2419
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:27

Ik meld me ook.
Ik ben wilma, 22 jaar en nu 30 weken zwanger.
In de meest chaotische periode van mijn leven.
Heb 5 paardjes in montfoort op de boerderij van mijn ouders staan.
Eigenlijk 4 en 1 van mijn vriend.
En dan heb ik er nog 19 in nieuwegein waar ik een jaar geleden ben gestart met ponypark galecop.
Een project wat zoizo super moeilijk opstarten is maar nu al helemaal nu ik zwanger ben.
Omdat ik mijn droom niet wil opgeven probeer ik het gewoon door te zetten :)

Anoniem

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:36

Hier ook Cinelounge :)) ik ga altijd lopend :')

Hier geen paard.. Misshien wel een shet als dochterlief wat ouder is en paarden leuk vindt. Dan wil ik en manlief gaan mennen, ben bang dat rijden niet meer lukt met mn lijf :n

mala26

Berichten: 5009
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 13:07

wilmatj schreef:
Ik meld me ook.
Ik ben wilma, 22 jaar en nu 30 weken zwanger.
In de meest chaotische periode van mijn leven.
Heb 5 paardjes in montfoort op de boerderij van mijn ouders staan.
Eigenlijk 4 en 1 van mijn vriend.
En dan heb ik er nog 19 in nieuwegein waar ik een jaar geleden ben gestart met ponypark galecop.
Een project wat zoizo super moeilijk opstarten is maar nu al helemaal nu ik zwanger ben.
Omdat ik mijn droom niet wil opgeven probeer ik het gewoon door te zetten :)


wauw zeg dat is een heel boel werk, wel gaaf. Succes ermee

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:21

Melisding schreef:
Welkom Tientje

Even terugkomend op de bios. Ik ga echt altijd naar cinelounge :D
Veel mensen die wel eens rijden bij Groenraven toch best grappig, want om eerlijk te zijn vermijden heel veel mensen van onze stal Groenraven om wedstrijden te rijden.


Waarom dan als ik vragen mag?

TessaVB
Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-10-06

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:26

Mag ik me ook melden? :D

Woonde in Breukelen, nu tijdelijk bij mijn vriend in Gouda, maar die wil toch graag dat ik weer een kamer zoek, en aangezien ik in Utrecht studeer, zal dat dus Utrecht worden. Maar het is zo demotiverend, een kamer zoeken in Utrecht. :')

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 14:27

Ik reed net nog langs Groenraven Samantha. We gingen met King voor de kar naar buiten een lekker buitenritje maken, mijn pup was ook mee, helemaal leuk.

Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:34

Ik meld me ook gezellig :D ik ben Hilde 21 jaar oud woon ook in hartje utrecht met mijn vriend en kat en heb op dit moment 1 pony en 1 paard alleen daar zijn helaas wat problemen mee :) En ik studeer dier en gedrag aan het helicon in Geldermalsen en ben in training voor instructeur bij Emiel Voest :)

Gezellig om hier mee te kletsen :D

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:50

Ik meld me ook, zie wel wat 'bekende' namen voorbij komen al :D

Amber, 21 jaar oud en ik woon nog lekker bij mijn ouders in Utrecht (Leidsche Rijn). Ik reis regelmatig naar Amsterdam (ivm studie en vriend) en Nieuwegein (als vriendlief bij zijn ouders thuis is). Verder ben ik niet zo actief meer in de paarden, maar heb bijrijdpony's gehad bij Haarrijn (Terwijde) en Brouwer (Harmelen). Ik heb vroeger altijd actief geturnd en ben inmiddels alweer bijna 10 jaar actief in de sportacrobatiek. In de schaarse vrije tijd die ik heb werk ik bij een grote autohandel als telefoniste, geef ik gymlessen en vind het leuk om te postcrossen, terrasjes te pakken en te winkelen. Ik klets graag mee :D

TessaVB
Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:51

He, das grappig dat je turnt! Welk merk zijn/waren van je turnpakjes? (Rare vraag, i know :+ )

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:54

Ja leuk ik meld me ook!
Ik ben Hannah, 22 jaar. Woon nog thuis bij ouders in Veenendaal.
Volg een opleiding in de luchtvaart en [***] als bijbaan bij de dierenarts als assistente. Geef af en toe eens les in vrijheidsdressuur, fotografeer graag en zou wel iemand willen vinden die dichtbij woont en ook van foto's maken houdt. Heb zo vaak ideeën maar niemand die dan mee kan om het uit te werken. :+ Heb een verzorgpaard, een 20-jarige friese ruin die ik nu 9 jaar verzorg <3

Verder hou ik van enge films kijken maar heb weinig vriendinnen die in de buurt wonen en ook nog van enge films houden die mee willen naar de bios. :+ Ik ga straks even alle verhalen doorlezen, zag al wat bekende langs komen. :D

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:00

TessaVB schreef:
He, das grappig dat je turnt! Welk merk zijn/waren van je turnpakjes? (Rare vraag, i know :+ )


Hé Tessa :wave: Ik kom nog geregeld bij TT hoor! De turnpakken voor de vereniging waar ik les geef komen daar vandaan en ook het nieuwe clubpak van de vereniging waar ik acro zijn daar te koop :D

Welkom Captain/Hannah! Ik wil mij ook verdiepen in fotografie (en een dslr kopen, maarja, centjes..), maar ben nog niet zo ver haha.

Enge films, here I am ~~}> Al kan je me daarna beter een fles wijn geven om van de schrik te bekomen denk ik..

TessaVB
Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-10-06

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:02

Haha tof! :)

Ik hou ook van enge films! Vriendlief ook, maar die vind ze vooral slecht :') Ik vind ze in de bioscoop juist leuker :D

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 15:35

Ik heb ook jarenlang geturnd, van mijn 4e t/m mijn 17e, toen was ik er opeens klaar mee :P Maar vind
het nog wel heel erg leuk om naar te kijken!

Enge films....hmmmm....als ik me ogen dicht mag houden op de momenten dat ik het eng vind vind ik het oké :P

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:33

Turnen geen ervaring mee.. Ik ben zo lenig als een betonblok :D

mala26

Berichten: 5009
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:57

S_en_Z schreef:
Turnen geen ervaring mee.. Ik ben zo lenig als een betonblok :D


_O- zooo blij dat ik niet de enige ben :D

TessaVB
Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-10-06

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:25

Ik ook. :+ Alleen hebben m'n ouders een bedrijf dat turnpakjes produceert. :')
Had vroeger met gymles wel de mooiste pakjes, ookal kon ik nog geen koprol.

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:31

Ik heb alle gymlessen uit mn geheugen verbannen _O- geen idee wat ik aan had.

Kan me alleen een x zaalvoetballen herinneren.. Dat ik de bal naar rechts probeerde te schoppen en die naar links ging. Tegen de kont van klasgenoot aan die gebukt stond om dr veters te strikken.. Die viel om en had een bloedneus en een scheve bril.

:P

Ohja.. Enge films hier ook wel leuk. Al ben k beetje uitgekeken op de gewone horror genre.. Ik word een beetje "moe" van de zombiefilms.

Zit nu seizoenen van Ghost Adventures te kijken (ben begonnen bij t laatste seizoen (11)hahahaha ik kijk ze in de "achteruit") is niet echt een film of serie. Maar lui die t paranormale onderzoeken.

Spannendddddd! (Moet je niet kijken voor slapengaan. Van sommige afleveringen slaap ik minder prettig hahaha)

Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:41

Ik kan niet tegens enge films maar daarom hou ik ervan om ernaar te kijken mezelf een beetje op de proef stellen :P

Zo mijn fries gaat maandag naar de revalidatie kliniek :( duurde even maar gelukkig gaat ie nu.

Liiszle

Berichten: 2716
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:19

wilmatj schreef:
Ik meld me ook.
Ik ben wilma, 22 jaar en nu 30 weken zwanger.
In de meest chaotische periode van mijn leven.
Heb 5 paardjes in montfoort op de boerderij van mijn ouders staan.
Eigenlijk 4 en 1 van mijn vriend.
En dan heb ik er nog 19 in nieuwegein waar ik een jaar geleden ben gestart met ponypark galecop.
Een project wat zoizo super moeilijk opstarten is maar nu al helemaal nu ik zwanger ben.
Omdat ik mijn droom niet wil opgeven probeer ik het gewoon door te zetten :)

Hay wilma, wij hebben al vaker contact gehad ;) dus jou ken ik enigszins.
succes met alles!

snoopydogy

Berichten: 2224
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:21

hey hey
ik melt me ook als het mag
ben willemieke kom uit leusden
en ben 28 jaar oud
en verzorgen een super leuke fries
werk op een basischool

Adamootje

Berichten: 6210
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:26

Wat is er met je paard, Bommeltje?

Hallo iedereen. :)

Hey Samantha! :D Hoe is het met jou en je paardje?

Heb jij trouwens die prachtige tattoo's ontworpen van Disney, Tessa? Ik zag dat je al het één en het ander had laten tattoëren. Heel mooi!

Ik reed een paar jaar geleden wel eens wedstrijden bij Groenraven. Mooie locatie vind ik het. En het is goed te bereiken met de auto. :j

Wilma, ik ken jou van je advertenties op marktplaats. :P Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer ben je uitgerekend?

Hé, Martine. Volgens mij kennen wij elkaar? Ben jij de eigenaresse van Vietje?

Ik heb geen paard of bijrijdpaard momenteel. Ik was behoorlijk verwend met Avera (paard dat ik een paar jaar geleden reed) en ik zoek eigenlijk net zoiets, maar dat is (uiteraard) erg moeilijk te vinden. En misschien komt er in de toekomst wel een eigen paardje. :D