Dus probeer ik het op deze manier.
Het heeft voor en nadelen om met me mee tegaan. Nadeel is dat ik niet in veel achtbanen kan, en nu met pootje extra verkreukeld helemaal niet. Alleen ice age zal wel gaan. Von helsing dit jaar gaat niet lukken.
Maar ik vind het niet erg om te wachten als iemand wel in een achtbaan wil. Tweede nadeel is dat er een rolstoel geduwd moet worden soms. Helaas moet ik zeggen, maar kan er helaas niks aan doen. Derde nadeel is dat je moet autorijden, kan wel met een auto van hier dan kost het verder geen extra brandstof.Maar wat zijn de voordelen, het is veel goedkoper vanwege een rolstoeler en een duwer. Duwer is gratis rolstoeler voor veel minder geld. Parkeren is gratis en bijna meteen naast de ingang. En als ik meega geen last van wachtrijen bij de atracties wat bij de halloween dingen heel erg veel tijd scheelt. hierdoor is het soms zelfs mogelijk om overal twee of drie keer doorheen te lopen.
Een groep van drie is geen probleem, groter gaat niet want dan moet de rest alsnog in de normale wachtrij staan. De derde heeft wel een normale entreeprijs. Een ander voordeel is dat je andere aandacht krijgt van de acteurs, waardoor het een extra feestje wordt. Ik kom er nu zo lang dat een aantal me al herkennen en echt niet sparen.
Wie is er zo gek om het aan te durven?
Edit
O ja ik woon tegen de duitse grens bijna aan, dichtbij de beste snelweg om richting Movieworld te gaan. Dus het is geen einden omrijden.
auto hier kan gebruikt worden. Keuze uit een bus en een automaat atos. Afhalen bij station Dieren, didam of wehl gaat me nog net lukken sinds een paar dagen weer.
of iemand op schoot met alle gevolgen van dien. En de huizen daar zijn ze goed in je behoorlijk "lastig" vallen.