Ik had een super leuk idee in gedachten.
Vorig jaar op mijn verjaardag hebben we een 'real life slenderman' gedaan, 's avonds hier in het donkere bos en met mijn broer en zijn vrienden verkleed als slendermans

Achteraf bleek wel dat je 's nachts officieel niet in het bos mocht komen, dat wisten we niet. Maar gelukkig was er niks aan de hand en het was echt ontzettend leuk om te doen!
Nu leek het mij leuk om nogmaals zelf zoiets te organiseren, maar dan met halloween en uiteraard in een bos oid waar het legaal is. (Heb daar helemaal geen verstand van hoor, haha)
Dus bijvoorbeeld een groep met bokkers, dat het ene gedeelte verkleed gaat en het andere de tocht gaan doen. Of dat er even grote sterke vriendjes van bokkers worden geregeld, die je de angsten op het lijf kunnen jagen hihi

Ik heb echt geen verstand van hoe je zoiets precies kunt regelen en waar dit legaal is, maar zijn er misschien bokkers die hier verstand van hebben, en zoiets willen proberen te regelen/meedoen met mij?

Ik woon zelf wel in Groningen, dus het moet niet te ver weg zijn, of ik moet bij iemand logeren. Maar goed. Even voor het idee! Brand los zou ik zeggen!
Uiteraard zijn leuke ideetjes voor outfits, ''moordwapens'', griezelige dingen ook welkom! (al is dat iets wat ook later besproken kan worden)