Idee voor Halloween: Zelf met een groep spooktocht doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

Idee voor Halloween: Zelf met een groep spooktocht doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-15 20:42

Hoi iedereen!

Ik had een super leuk idee in gedachten.

Vorig jaar op mijn verjaardag hebben we een 'real life slenderman' gedaan, 's avonds hier in het donkere bos en met mijn broer en zijn vrienden verkleed als slendermans := En dan gingen ik en mijn vrienden verspreid in groepjes het bos door, en moesten briefjes zoeken. Achtervolgd door de slendermans uiteraard }>

Achteraf bleek wel dat je 's nachts officieel niet in het bos mocht komen, dat wisten we niet. Maar gelukkig was er niks aan de hand en het was echt ontzettend leuk om te doen!

Nu leek het mij leuk om nogmaals zelf zoiets te organiseren, maar dan met halloween en uiteraard in een bos oid waar het legaal is. (Heb daar helemaal geen verstand van hoor, haha)

Dus bijvoorbeeld een groep met bokkers, dat het ene gedeelte verkleed gaat en het andere de tocht gaan doen. Of dat er even grote sterke vriendjes van bokkers worden geregeld, die je de angsten op het lijf kunnen jagen hihi }:)

Ik heb echt geen verstand van hoe je zoiets precies kunt regelen en waar dit legaal is, maar zijn er misschien bokkers die hier verstand van hebben, en zoiets willen proberen te regelen/meedoen met mij? :D

Ik woon zelf wel in Groningen, dus het moet niet te ver weg zijn, of ik moet bij iemand logeren. Maar goed. Even voor het idee! Brand los zou ik zeggen!

Uiteraard zijn leuke ideetjes voor outfits, ''moordwapens'', griezelige dingen ook welkom! (al is dat iets wat ook later besproken kan worden)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:57

Ik heb lang geleden aan de andere kant gestaan. Camping organiseerde een spooktocht en ze kwamen mensen te kort. Heb samen met exman bij een zwarte tunnel gestaan. Deze was met folie over het pad gespannen. Wij stonden aan de andere kant volledig zwart met plantenspuiten in nevelstand. Heerlijk om te zien. Grote kerels die hun vriendin eerst laten gaan.

Ze hadden mensen die in de struiken zaten en enkels aanraakten. Of iemand met een touwtje die iets uit een boom kon laten zakken. Allemaal volledig zwart met zwarte bivakmuts en daardoor bijna niet zichtbaar. Wel moet je geen dag met volle maan uitkiezen.

Ik kan denk ik zelf niet door een bos wandelen uren helaas. Maar kan wel ideen aandragen denk ik. Ben een groot liefhebber van movieworld halloween. :D

Fearn

Re: Idee voor Halloween: Zelf met een groep spooktocht doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 11:43

Denk ook niet dat het een wandeling zal worden van urenlang hoor, maximaal een uur (en dat is denk ik al lang :P ), Maar leuk dat je mee zou willen denken! Haha, dat klinkt ook allemaal grappig. En inderdaad, als het er op aan komt dan zijn de kerels de grootste mietjes. :')

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:51

Ik heb ooit met school eerst de film 'blair witch project' gezien, daarna hadden we een spooktocht door het bos. Heel gaaf, ook omdat de organisatie elementen van de film in het bos had verwerkt. Zeker een aanrader!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 11:59

Ja, het is ook zeker leuk om het een beetje te baseren op een film oid! Hadden we dus ook met real-life slenderman. Voor iedereen witte maskers gekocht, alleen dit keer hadden de slendermans ook moordwapens :P (uiteraard wel onscherp etc). Zoals een bijl en messen, haha.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:36

leuk idee, vooral met Halloween! ik doe mee :j