NB-[P/M] Thema, niet iets speciaals, Gooren en Krochten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XGabyvkeulen

NB-[P/M] Thema, niet iets speciaals, Gooren en Krochten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 17:05

Hoi bokkers!

Ik wil een fotomeeting gaan organiseren in de buurt van Breda aangezien ik die nog niet veel gezien heb. Ik weet niet of hier veel vraag naar is ? Het is de bedoeling dat er ongeveer 5 modellen zijn en ongeveer 10 fotografen. Dat werkt makkelijker voor beide partijen. De fotografen worden uit gekozen. Ik wil minder ervaren fotografen en juist weer ervaren fotografen. Ook wil ik graag verschillende modellen zoals paarden en pony's. Alles mag met kar zonder kar zonder zadel western bodemloos en dressuur. Het is niet verplicht dat je ook op je paard gaat natuurlijk mocht je dit willen is dit wel een optie.

Wat betreft de locatie:
Gooren en de Krochten. Het zijn 2 plaatsen eigenlijk maar we moeten stemmen wie waar graag zou willen. De makkelijkste en mooiste locatie is de Krochten aangezien je een lange laan heb met bomen. Mocht het nodig zijn maak ik hier nog foto's van heb ik nog geen tijd voor gehad. Het bos is heel erg rustig waardoor het zou kunnen dat er honden loslopen. Voor de rest als ik aan het rijden ben hier heb ik er nooit last van.

Datum:
Ik zou het graag in november doen aangezien het dan nog niet super koud is. en dan door het weekend.

Aanmelden:
Modellen:
Graag aanmelden in het topic. Ik ben opzoek naar verschillende paarden. Dus niet alleen maar haflingers of shetlanders. Het zou leuk zijn als je paard VD kan, bijzondere kleuren heeft of lange manen. Noem maar op! Je mag je altijd aanmelden aangezien selectie op basis van stemmen gaat en niet op volgorde van aanmelden!

Er is geen algemeen thema, maar men mag zeker in thema komen.

Graag dit lijstje invullen in een eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam:
- Naam paard:
- Ras:
- Niveau, bijzonderheden:
- Hoofd en standfoto, evt. rijfoto:

Fotografen:
Graag aanmelden in het topic. Selectie op basis van aanmelding en beschikbaarheid en gaat dus op volgorde van aanmelden! Foto's worden geleverd op klein formaat met logo. Nabestellen volgens tarieven van de fotograaf zelf.

Graag dit lijstje invullen in eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam:
- Fotografienaam:
- Site/portfolio:

-----

Voor de paardeneigenaren: niets moet, alles mag. Maar zorg ervoor dat jij en het paard er representatief uit zien voor de meeting. Een longeerlijn is misschien sowieso handig om mee te nemen!

Voor de fotografen: ook voor jullie moet het een leuke dag worden. Denk eraan dat je de dag van te voren je accu's oplaadt en alles klaarlegt, zodat je niks vergeet!

Als laatste houd ik het 'recht' de meeting af te blazen bij (te) slecht weer. Dit zal tot 24 uur van te voren bekend worden gemaakt.

Zelf ga ik graag mee als Model. Ik heb 2 paarden een Arabier en een van alles wat. Foto's volgen

XGabyvkeulen

Re: NB-[P/M] Thema, niet iets speciaals, Gooren en Krochten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 19:12

Een aantal foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 17:07

Geen intressen neem ik aan?

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 15:44

Ik wil wel mee als model hoor met Mik mocht er meer interesse komen! :)

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-15 16:59

Gipsylover heb je toevallig foto's en wil het lijstje invullen :)

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 14:38

Ik heb ook wel interesse met mijn merrie.

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 15:15

Nu de fotografen nog :D willen jullie je naam foto enz in je bericht vermelden :D

XGabyvkeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 18:39

Hier nog een aantal foto's van het bos, foto's zijn genomen door telefoon op me paard dus niet super kwaliteit :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding