Gezien er nog niet echt herfst-kindermeetings zijn en dit de vorige keer super leuk was wil ik er graag eentje organiseren wat dichter bij huis! Graag zou ik ook twee koppels meenemen (love & vriendinnen). Er komt een ochtend en een middag groep, beide van drie modellen. Het wordt waarschijnlijk een ochtendmeeting voor beide groepen (om en nabij 9:30 - 13:00)
Moodboard:

Locatie: Euromastpark (betaald parkeren of een stukje verderop gratis, afh. van tijdstip), goed bereikbaar met het OV. We verzamelen bij de the Harbour club.
Datum: 24 oktober
Reservedatum: 1 november
Fotografen: Fotografen kunnen zich via onderstaande quote aanmelden. Omdat ik het voor de modellen niet te lang wil laten worden (kids kunnen het na een tijdje gewoon zat worden). Ik neem dus 6 fotografen mee. Het zou fijn zijn als iedereen minimaal 5 foto's per model levert. Nabestellen gaat volgens de eigen tarieven.
Alle niveaus zijn welkom! Ik kies zelf 5 fotografen uit die mee mogen.
Modellen:
Family: kids waarvan de jongste max. 6 jaar oud is, zijn welkom samen met ouders & evt. opa en oma. Er zullen 4 groepen families mee gaan.
Couples: twee vriendinnen of verliefde stelletjes kunnen zich aanmelden! Er zullen 2 koppels mee gaan.
Aanmelden kan via onderstaande quote. Gelieve gelijk een foto toe te voegen in een link van het geheel (max 2 foto's). Ook de modellen zal ik, indien nodig, uitkiezen. Dit gaat op basis van loting.
Uiterlijk 10 oktober wil ik de fotografen & modellen bekend maken.
Citaat:Aanmelden fotografen:
boktnaam - naam - portfolio
LOVESUSHI - Elin - http://www.elindaisyfotografie.nl
Aanmelden modellen family:
boktnaam - naam - foto's
Aanmelden modellen couples:
boktnaam - naam - foto's