Wil jij al heel graag foto's samen met je vriend/vriendin? Of samen een leuke familie foto? Meld je dan aan voor deze fotomeeting in Bergschenhoek Zuid-Holland.
Wat? : Meeting voor Stelletjes, Vriendinnen, Familie, kids.
Wanneer? : December/Januari/Februari.
Waar? : Bergse Bos Bergschenhoek
Modellen
Ik wil 8 modellen meenemen. Van elke categorie 2 modellen eigenlijk.
Kinderen : Minimaal een leeftijd van 2/3 jaar, tenzij het een zus/broer is van 8, mag een jong zusje/broertje ook.
Familie : Minimaal 1 ouder samen met 1 kind.
Vrienden : Minimaal 3 vriendinnen/vrienden
Stelletjes : Spreekt voor zich
Kleding
Zorg voor kleding wat bij elkaar past, eventueel kan je een vraag hier over vragen in de topic. Dat de fotograferen hier antwoord op kunnen geven. Laat dan ook gerust zien wat je allemaal heb, zodat we eventueel ook kunnen kijken wat bij elkaar past qua combinatie.
Extra
Hou er rekening mee dat de foto's gebruikt worden voor portfolio materiaal. Dat je hier ook toestemming voor geeft en hier ook rekening mee houdt met het aanmelden als model. Modellen worden uitgekozen door de fotograferen. Ze mogen van elke categorie 1 model kiezen.
Fotografen
Ik twijfel nog een beetje tussen 4 of 8 fotograferen meenemen, zodat je niet allemaal de zelfde foto's ga krijgen eigenlijk. Hier kom ik nog mee op terug, ligt er ook aan wat de animo voor is als fotograaf zijnde. Het zou fijn zijn als je wel enige ervaring heb als fotografeer met het werken van mensen. Zodat je een beetje weet hoe je mensen moet neer zetten en kan aansturen. Er word gekozen voor fotograferen
Aanmelden
Aanmelden mag via de topic, Mits je het lijstje netjes en alles ingevuld heb. Dus graag geen lege vragen of geen foto's leveren. Hou er dus rekening mee met aanmelden dat alles correct ingevuld moet zijn.
Modellen:
Boktnaam/namen:
Echte namen van alle modellen:
Leeftijden:
Welk "thema" en met hoeveel:
Minimaal 2 foto's:
Fotografen:
Boktnaam:
Naam:
Website/facebook: