Graag wil ik een herfstmeeting organiseren in het Bergherbos tussen Beek/Zeddam/'s Heerenberg in Montferland.
Het Bergherbos is een groot gebied met veel mogelijkheden, zo zijn er velden, bebossing en zandvlaktes. Op de zandvlakte mogen de paarden 'los' aan de longeerlijn, op de aangrenzende ruiterroutes kunnen we rijfoto's maken, 'aan de hand' kunnen we indien gewenst zonder ver te hoeven lopen nog andere mooie plekken bereiken voor portret- en standfoto's.
Op 10 oktober zal het bos al mooi beginnen te verkleuren, het moment voor een gezellige herfstmeeting!
Aangezien we in de herfst niet altijd goed weer hebben, zijn 11 of 18 oktober alternatieve data.
Er komt, op basis van voldoende inschrijvingen, een ochtend en middag verdeling zodat we in een kleine groep kunnen werken.
Modellen
Opgave kan door te reageren met een volledig ingevuld lijstje. Er zullen 8 modellen mee gaan en de fotografen zullen de modellen kiezen door middel van stemmen. De overige modellen komen op volgorde van puntentelling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel.
- Bokt naam:
- Naam:
- Naam paard:
- Geslacht paard:
- Bijzonderheden:
- (2 foto’s van paard en 1 van jezelf)
Opgeven kan t/m 25 september, daar na worden de modellen gekozen.
Fotografen
Er gaan (naast mij en een vriendin) nog 6 fotografen mee. Wil je mee als fotograaf? Geef je dan voor 22 september op via een reactie en vul onderstaand lijstje volledig in.
- Boktnaam:
- Naam:
- Apparatuur:
- Ervaring:
- Website/Facebookpagina:
Ik kies zelf de fotografen uit en houd hierbij rekening met een gevarieerde groep, hiervoor graag jullie begrip. De fotografen die niet uitgekozen worden komen op volgorde van aanmelding op een reservelijst. Valt er een fotograaf uit, dan wordt deze plek opgevuld met de eerstvolgende fotograaf op de reservelijst.
Regels voor de fotografen:
- geen gratis foto's/bestanden in groot formaat weggeven aan modellen
- per model worden er binnen 3 weken na de shoot minimaal 5 en maximaal 10 foto's op webformaat geleverd, voorzien van een logo.
- nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf
Impressie Bergherbos

Moodboard