Rustige studente(n) in Nijmegen gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Science90

Rustige studente(n) in Nijmegen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 12:12

Als die bestaan :+

Ik studeer voor een klein half jaar in Nijmegen, maar ik heb zeer weinig contacturen en daardoor vlieg ik veel heen en weer naar huis (waar mijn paard is). Maar ik wil ook wat leuke contacten in Nijmegen op doen en dat is toch vrij lastig voor een half jaar, omdat veel verenigingen geen optie zijn.

Dus misschien zijn er hier leuke mensen in de buurt van Nijmegen, die een jaar of 18-25 zijn en het leuk vinden om een keer samen te koken, een avondje te kletsen/tv te kijken of te fitnessen.
Ik bedoel: ik vind fitness erg leuk, maar ik kan medisch niet alles, weet daarnaast niet hoe alles werkt en het is 100x leuker om dat samen met iemand anders te ontdekken! En ik hang graag voor de tv, maar dan is het wel leuk om iemand af en toe hard uit te kunnen lachen (HNTM), of over het plot te kunnen discussiëren. :')
Op uitgaan ben ik dan weer niet zo dol, in zo'n grote groep kan ik me toch nog heel alleen voelen, omdat je eigenlijk nauwelijks contact hebt.

Dus... Hopelijk vind ik via deze weg iemand met wie het goed klikt! :P

miccamaaike

Re: Rustige studente(n) in Nijmegen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 12:15

Wellicht een optie om eens bij de studentenrijvereniging te kijken? Daar kun je ongetwijfeld ook voor kortere tijd wel lid worden en leer je weer een hoop nieuwe mensen kennen. http://jj.ruhosting.nl/

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 12:21

miccamaaike schreef:
Wellicht een optie om eens bij de studentenrijvereniging te kijken? Daar kun je ongetwijfeld ook voor kortere tijd wel lid worden en leer je weer een hoop nieuwe mensen kennen. http://jj.ruhosting.nl/

Ja, daar heb ik naar gekeken, maar de lessen zijn in Groesbeek en dat is nog een flink eindje. En daarnaast heb ik tegenwoordig het lef niet meer om zo op vreemde paarden te stappen :o

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 14:48

LZP >> BM

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 15:38

Afhankelijk van waar je in Nijmegen woont is Groesbeek goed te doen!