Waar vind de meeting plaats, en wanneer?
De meeting wordt gehouden in het Waarderhout, bos in Heerhugowaard.
Deze zal plaatsvinden op zondag 20 September
Hoeveel modellen gaan er mee en hoeveel fotografen?
Vorige keer is gebleken dat 6 modellen achter elkaar teveel is voor de paarden.
Daarom worden het nu of 2 groepen van 4 (middag en ochtend groep) of 1 groep van 5 (afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen.
Voor de fotografen wil ik per paard maximaal 2 fotografen hebben (dus afhankelijk van de hoeveelheid modellen kunnen de fotografen mee.
Wegens veiligheid wil ik geen hengsten tijdens de meeting, heb je een ruin of merrie kan je je aanmelden.
De modellen worden uiteindelijk door de fotografen uitgekozen, er is nu dus nog onbeperkte aanmelding
Kan ik mij zo aanmelden, ook als ik weinig tot geen ervaring heb?
Iedereen mag zich aanmelden voor deze fotomeeting, jong en oud en ervaren of onervaren.
Een meeting is er tenslotte voor om te oefenen en van elkaar te leren.
Zorg er die dag wel voor dat je paard schoon en verzorgd is en dat je matchende kleding draagt.
Voor de fotografen is het belangrijk dat de apparatuur naar behoren werkt, dat de batterijen zijn opgeladen en dat je voldoende geheugen hebt.
Ik heb interesse, hoe kan ik mij aanmelden?
Voor de paarden kunnen zich er maximaal 8 aanmelden (verdeeld over 2 groepen van 4)
Voor de fotografen geld ook een maximum van 8 (mits het 1 groep van 5 wordt dan 10)
Is de lijst al vol maar wil je toch graag meedoen? Geef je dan op voor de reserve lijst.
Mocht er iemand uitvallen en niet mee kunnen dan kan je altijd nog op het laatst gevraagd worden.
Om je aan te melden graag een van de onderstaande lijstjes invullen:
Voor de fotografen:
Boktaam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Portfolio:
Voor de modellen:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Extra:
Hoofd foto:
Stand/actie foto:
Ik hoop op veel aanmeldingen, en weer een succesvolle fotomeeting!