Waar: De Sahara in Ommen
Wanneer: Zaterdag 19 september (starten begin van de middag, modellen worden in 2 groepen verdeeld)
Modellen:
6 groepjes met modellen. Rekening houden met het minimale wat hier onderstaat
Kids: Minimaal 2, meer is altijd goed
Familie: Minimaal 1 ouder en 1 kind, beide ouders of meer kinderen is altijd goed!
Stelletjes: een stelletje wel rekening houdend met dat je samen voor de camera wilt staan
Vriendinnen/vrienden: Minimaal 3 vriendinnen/vrienden
Het zou fijn zijn als modellen de kleding een beetje op elkaar afkunnen stemmen (hierover kunnen fotografen altijd tips geven)
Hou er rekening mee dat wanneer je gekozen word als model de foto's gebruikt worden voor een porfolio. Foto's worden dus op website's en/of Facebook pagina's van de fotografen geplaatst.
Wil je dit niet? geef je dan niet op!
Modellen die niet 18+ zijn en zichzelf opgeven, moeten toestemming hebben van hun ouders, dit om achteraf scheve gezichten te krijgen.
Modellen worden uitgekozen door de fotografen!
Fotografen:
6 fotografen werkend in groepjes van 2. (wil je dus perse alleen werken? dan kan je je beter niet aanmelden)
Het is fijn als je als fotograaf een beetje ervaring hebt met mensen fotograferen.
Ook modellen steken een boel tijd in een meeting dus het is wel leuk als er ook echt resultaten komen!
Fotografen gaan mee op volgorde van aanmelden.
Aanmelden:
Aanmelden kan doormiddel van een PB'tje naar mij te sturen.
Wanneer ik geen pb ontvangen heb, kom je dus niet op de lijst

Het volgende wil ik dan graag weten:
Modellen:
Boktnaam/namen:
Echte namen van alle modellen:
Leeftijden:
Welk "thema" en met hoeveel:
Minimaal 2 foto's:
Fotografen:
Boktnaam:
Naam:
Website/facebook:
Belangrijk: Om op het laatste moment veel afmeldingen te voorkomen, vraag ik een ieder die zich opgeeft actief mee te praten in het topic!
Bij genoeg Animo kunnen we er eventueel een meeting van maken met 8 modellen en 8 fotografen, dit word later besloten en ook alleen bij genoeg animo (en genoeg reserve modellen/fotografen)