Na alle gevorderden ritten met rengalop wil ik nu een beginners/half gevorderde rit organiseren. Veel mensen vinden de rengalop eng en sowieso galop op een vreemd paard zijn ze huiverig voor...vandaar een rustige rit deze keer.

Mogelijkheden:
Citaat:Type 1:
Deze rit is voor beginnende ruiters.
Een groot deel van de Wildrit wordt in stap en eventueel in draf afgelegd. Deze rit gaat door bos en over hei, waar u de semi-wilde paarden, wilde koeien, wilde zwijnen, reeën en herten kunt treffen.
De kosten van deze buitenrit bedragen 47,50 euro per persoon.
Citaat:Type 2:
Deze rit is voor half gevorderde ruiters.
Een groot deel van de route van de Wildrit wordt tijdens deze rit afgelegd. Er wordt gereden in stap, draf en er wordt een galop in een rustig tempo gemaakt. Deze rit gaat door bos en over hei, waar u de semi-wilde paarden, wilde koeien, wilde zwijnen, reeën en herten kunt treffen.
De kosten van deze buitenrit bedragen 47,50 euro per persoon.
Ik wil maximaal 8 ruiters mee (dan wordt het niet te druk) en ik kies de soort rit met de meeste stemmen. Dus geef je op en zet je voorkeur erbij. Zet er ook even bij als de gekozen rit NIET de rit is die je wil en of je dan niet mee gaat of juist wel. Voorbeeld: Truus - Type 1 - Type 2 gekozen, WEL/NIET mee.
Citaat:Lijst ruiters:
1. Bellatrix/Marlies - Type 2 - Type 1 gekozen WEL mee.
2. tucktuck/Kim - GEEN VOORKEUR
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Reservelijst:
1.
2.
3.
4.
LET OP:
* Rijden in rijbroek of spijkerbroek.
* Dragen van rijlaarzen/boots of schoenen met hak verplicht.
* Dragen van cap is verplicht.
* Max gewicht ruiter: 100 kg.
* Kosten van de rit achteraf CASH betalen.
* Rit is inclusief koffie/thee vooraf en fris achteraf.
* Paarden worden western gereden, western ervaring is niet nodig, basis rij ervaring wel.
* Sommige paarden worden met shanks gereden, uitleg daarover krijg je op de ranch.
* Alle paarden zijn braaf, hebben een gas en een rem en zijn ook van de groep weg te sturen indien nodig.
* Er wordt gereden op Quarters, Paints, Haflingers, Fjorden, kruisingen en muildieren. Er wordt altijd een gepast paard voor je gezocht en je kan je voorkeur qua paard een week voor aanvang doorgeven. En dan bedoel ik niet of je een Paint of Quarter wil maar wil je een pittig paard of een extreem rustig paard etc...
* Het is de Wildrit, 2 uur
* Kosten: €47,50
De rit is op zaterdag 24 oktober. 09.30 aanwezig op de ranch, 10.00 begint de rit tot ongeveer 12 uur.