[P] Portretfoto's, 5 september, Nijkerk GD

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

[P] Portretfoto's, 5 september, Nijkerk GD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 07:57

Hoi Allemaal,

Beetje vreemde titel maar ik weet niet hoe ik het er beter neer kan zetten.

5 september 2015 organiseer ik een dag voor alle pensionklanten bij ons op stal. Nu leek het mij leuk om ook een aantal fotografen uit te nodigen voor een fotoshoot. Het zal hierbij voornamelijk gaan om portret foto's. De modellen zijn dus als het ware al gekozen, alleen de fotografen hebben we nog nodig. We hebben een divers aanbod op onze stal. Zo hebben we grote kwpn'ers maar ook mini paardjes, tinkers, kruising friesXtinker, schimmels maar ook zwarte of bruine. Heel diverse groep dus. Misschien leuk voor iemand die aan een portfolio wil werken of gewoon leuk voor iemand die graag foto's maakt.

Op dezelfde dag wordt er door de stalgenoten een dressuurproef en springparcours gereden. Mocht je het leuk vinden om dit op de foto te zetten dan is dat ook mogelijk.

Hieronder zal ik een aantal voorbeelden plaatsen van foto's die bij ons op stal of in de directe omgeving gemaakt zijn. Zo krijgen jullie een beetje een beeld van wat er mogelijk is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En een foto van de bak waar de dressuur gereden wordt.

Afbeelding

En als laatste een foto waar de springbak zal zijn.

Afbeelding

Alle getoonde paarden zullen ook model staan tijdens de shoot (alleen het veulentje niet). Bij serieuze interesse in de meeting kan ik foto's pb'en van de andere modellen.

Eleionomae

Re: [P] Portretfoto's, 5 september, Nijkerk GD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 08:05

Het is niet de bedoeling dit soort topics op FM te openen. Wanneer je een fotograaf zoekt kun je deze vinden op de boktmarkt, of daar zelf eem advertentie plaatsen. Daarom gaat dit topic ook op slot