Hallo iedereen!
Aangezien de fotomeeting afgelopen herfst in Appelbergen een succes was, wilde ik nu een zomerse meeting organiseren in dit bos! Zie hier de locatie van dit bos. En hier foto's van de omgeving.
Dit keer zal het wel wat meer in thema zijn, namelijk: Bloemen, felle kleurtjes en jurkjes!

Onderstaand twee moodboards die weergeven wat ik hiermee bedoel:
Outfits:

Het liefst dus dat je een jurkje aan hebt met een mooie, felle kleur. De lengte van de jurk maakt verder niet uit.
Paarden:

Voor de paarden leken mij bloemen in de manen/staart erg mooi, en felgekleurde touwhalsters of neckropes. Uiteraard moeten deze wel met je kleding matchen!
Het mooiste zal zijn paarden die met alleen neckrope bereden kunnen worden, of met halster zonder zadel.
Dit is voor aanmelding niet verplicht, maar de voorkeur gaat daar wel naar uit. Jurkje is wel verplicht.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Er mogen zich maximaal 10 mensen per categorie aanmelden. Van de 10 zullen er 5 uitgekozen worden. De fotografen zullen willekeurig zijn en de modellen worden uitgekozen door de fotografen. Zelf doe ik sowieso mee als fotograaf.
AUB alleen aanmelden als je rond eind augustus/begin september beschikbaar bent! Er zal voor die periode een datum geprikt worden. (Het zal op een zaterdag of zondag zijn)
Bij aanmelding graag dit quoten & invullen:
Citaat:Modellen:
1.
Bokker:
Eigen naam:
Naam paard:
Ras paard:
Bijzonderheden paard:
Foto's paard (graag hoofdfoto en lichaam):
2.
3.
4.