Ik had het al langer in mijn hoofd en nadat ik wat rondgevraagd had of anderen daar ook interesse in hadden kreeg ik met name van Lindsey (horsieslii) enthousiaste feedback. Zodoende dat we de handen ineen hebben geslagen voor het organiseren van deze meeting.
Het gaat hier om videografie en dus niet fotografie. Ik dacht dat het wel de bedoeling zou zijn dat deze op dit deel van t forum zou komen, zo niet dan graag even verplaatsen.
Videografie is een vrij onbekend manier van het vastleggen van paarden. Het gaat hier om het opnemen van korte stukjes welke vervolgens gevormt worden tot een filmpje van 1 tot enkele minuten. Tegenwoordig kan dit met bijna elke DSLR op full HD. Statief is ook eigenlijk wel verplicht om goede beelden te kunnen maken.Let wel op: het kost meer ruimte en batterij dan fotograferen, zorg er dus voor dat je wel weet dat je apparatuur dit aan kunt!
Ik zit op t moment op mijn ipad maar zal op een later moment nog wat voorbeelden plaatsen.
Informatie
De dag zal plaatsvinden op zondag 27 september, van ongeveer 10u(verzamelen groep 1) tot 16u(afronding groep 2). De locatie zal de Herperduinen worden.
Videografen
Als videograaf kan je je aanmelden naar mij via PB. Hier graag het volgende in vermelden:
Naam/echte naam:
Apparatuur(+geheugen):
Ervaring met filmen: ja/nee hoeveel
Eventueel wat voorbeelden van je filmwerk
Modellen
In principe hebben we al onze modellen. Aanmelden kan wel maar je gaat dan direct op de reservelijst.
Vermeld hierbij de naam, ras en bijzonderheden van je paard. Evenals 1/2 foto's.
Er zullen 6 videografen mee gaan en dus 6 modellen. De modellen zijn:

Vlnr/vbnb
Bont paard, kan ook vrijheidsdressuur(weet de naam niet)
Nieke, fries paard
Mees, kruizing fjord, kan ook VD
Zara, bruin paard, kan ook VD
Twister, palomino quarter
Boots, gold champagne Tenessee Walking Horse
Ik ben heel benieuwd naar de reacties! Vragen mogen natuurlijk ook altijd, ik zal nig wat voorbeeldfilmljes plaatsen.
Groetjes!!