Ik vroeg me af of er meer bokkers zijn die het leuk lijkt om nieuwe contacten op te doen en misschien wat leuke dingen af te spreken deze zomer. Mijn vriendinnen zijn vrijwel allemaal bezet en hebben vrij weinig tijd om af te spreken, vandaar lijkt het me leuk om wat nieuwe contacten op te doen! De meeste meetings op bokt zijn vrij lokaal, maar ik vind het niet erg om voor een leuke meeting wat verder te reizen, bijvoorbeeld voor een leuk festival of een stranddag o.i.d., of om, wanneer er eventueel een leuk groepje gevormd is, de locaties af te wisselen. Ik vind van alles leuk, zoals; terrassen/zonnen/strand, een museumbezoekje of iets anders cultureels, wandelen/uitwaaien, een festival bezoeken, een dagje naar een stad en shoppen of zo, maar ook gewoon lekker eten of borrelen, of een filmavond/bios. Het hoeven geen dure dingen te zijn trouwens.
Misschien is je relatie net uit of heb je ook allemaal bezette vriendinnen, ben je ook student met tijd deze zomer, of heb je wel gewoon werk en een relatie; kortom lijkt het je gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen, reageer!