Ik organiseer al een meeting in het Noorden maar eigenlijk wil ik dus ook een fotomeeting op Texel!

Ik kom jaarlijks zo'n drie keer op Texel en ook deze zomer weer. Dit jaar wil ik dus een keer een leuke fotoshoot doen op het strand, maar ik dacht waarom niet gelijk een fotomeeting?!
Ik ben dus nu vooral opzoek naar animo voor de meeting. Het liefste zou ik de meeting laten plaatsvinden ergens tussen 3 en 14 augustus. Aangezien het dus (waarschijnlijk) een strandmeeting wordt moet dit 's avonds of 's morgens plaatsvinden.
Ik wil het dus op Texel doen, waar op Texel maakt mij niet zoveel uit. Ik denk dat de Koog bij paal 17 (vlakbij die kiteschool) misschien het leukste en makkelijkste is. Ik ben dus benieuwd wat jullie hier van zeggen!
Ik hoop dat er genoeg animo is en dat er eventueel een fotomeeting ergens op Texel kan plaatsvinden!
Waar: Texel, De Koog?
Wanneer: tussen 3 en 14 augustus (ik denk 's avonds)
Ik wil eerst 5 modellen en 5 fotografen aanhouden. Als we bijvoorbeeld maar 4 modellen vinden zullen er ook maar 4 fotografen meedoen. Dit hangt dus af van het aantal aanmeldingen.
Graag het volgende lijstje invullen voor respectievelijk fotografen en modellen:
Let op! Graag ook even vermelden bij je opgaven welke dagen je wel/niet kan!
Bokt-naam:
Eigen naam:
Website:
Bijzonderheden:
Bokt-naam:
Eigen naam:
Naam paard:
Niveau paard:
Bijzonderheden:
Bij deze meeting geldt: wie het eerst komt wie het eerst maalt!