[P] Animo fotomeeting Texel (3 t/m 14 augustus)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole21

[P] Animo fotomeeting Texel (3 t/m 14 augustus)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 20:20

Hallo allemaal!

Ik organiseer al een meeting in het Noorden maar eigenlijk wil ik dus ook een fotomeeting op Texel! :Y)

Ik kom jaarlijks zo'n drie keer op Texel en ook deze zomer weer. Dit jaar wil ik dus een keer een leuke fotoshoot doen op het strand, maar ik dacht waarom niet gelijk een fotomeeting?!

Ik ben dus nu vooral opzoek naar animo voor de meeting. Het liefste zou ik de meeting laten plaatsvinden ergens tussen 3 en 14 augustus. Aangezien het dus (waarschijnlijk) een strandmeeting wordt moet dit 's avonds of 's morgens plaatsvinden.

Ik wil het dus op Texel doen, waar op Texel maakt mij niet zoveel uit. Ik denk dat de Koog bij paal 17 (vlakbij die kiteschool) misschien het leukste en makkelijkste is. Ik ben dus benieuwd wat jullie hier van zeggen!

Ik hoop dat er genoeg animo is en dat er eventueel een fotomeeting ergens op Texel kan plaatsvinden!

Waar: Texel, De Koog?
Wanneer: tussen 3 en 14 augustus (ik denk 's avonds)

Ik wil eerst 5 modellen en 5 fotografen aanhouden. Als we bijvoorbeeld maar 4 modellen vinden zullen er ook maar 4 fotografen meedoen. Dit hangt dus af van het aantal aanmeldingen.

Graag het volgende lijstje invullen voor respectievelijk fotografen en modellen:
Let op! Graag ook even vermelden bij je opgaven welke dagen je wel/niet kan!

Bokt-naam:
Eigen naam:
Website:
Bijzonderheden:

Bokt-naam:
Eigen naam:
Naam paard:
Niveau paard:
Bijzonderheden:

Bij deze meeting geldt: wie het eerst komt wie het eerst maalt! :D Graag dus even bij je aanmelding aangeven welke data je kan!

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:25

Wat leuk! Ik wil wel!!

Bokt-naam: __nina
Eigen naam: Anina
Naam paard: brum
Niveau paard: B/L1
Bijzonderheden: hangt wel van de datum af!

Nicole21

Re: [P] Animo fotomeeting Texel (3 t/m 14 augustus)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 21:27

Welke data kan je? :D

Ik ben in ieder geval op Texel van 3 t/m 14 augustus. 14e is voor mij denk ik niet zo heel handig omdat we denk ik dan weer teruggaan. Dus roep maar welke data je wel/niet kan!

Leuk dat je je aanmeldt! :D

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:33

Is bij jan ayeslag niet veel makkelijker? Is meestal ook lekker rustig i.p.v paal 17

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 21:42

Ja mag op zich ook van mij hoor. Maakt mij niet zo heel veel uit ligt ook even aan wat anderen graag willen.

Bij paal 17 zat ik wel te denken aan dat stuk bij die kiteschool, dat is geloof ik ook onbewaakt? Dat is vaak wel wat rustiger dan. Maar het is maar net wat anderen willen.

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:54

tussen paal 15 en 17 zou ook kunnen?
Ik wil wel mee maar dan wel als model dit is de enige keer dat ik met mijn pony mee kan naar een fotomeeting.
Fotograferen lijkt me leuk maar Ik wil heel graag nieuwe foto's van Bell en mij.

Bokt-naam: sunnybellami
Eigen naam: sunny
Naam paard: bellami ( of storm als ik iets kan regelen )
Niveau paard: too mini too ride haha, ik doe vrijheidsdressuur met haar ( kan steigeren )
Bijzonderheden: mooi sprekend karakter kan los in een afgezet stuk, luistert goed en is dol op het strand.

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 21:58

Is ook goed! Leuk! :D

Ik heb zelf vrijwel geen ervaring met losgooien tussen paaltjes. Wel vaak gezien maar nooit zelf gedaan, hoop dat jij/jullie hier dan ook bij kunnen helpen?

Had het stukje bij paal 17 genoemd omdat je daar zo leuk tussen de duinen het strand op kan. Dat levert ook vaak gave platen op. Maar zoals ik zei: het maakt mij niet zo veel uit!

Vorige keer was fotografen ook een probleem toch? Hoop dat het nu wel goed komt met fotografen..

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 10:05

Jep modellen valleen wel ge regelen maar fotografen minder, maar ik wil dolgraag een keer met bell naar een fotomeeting dusja..

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 11:52

Dan moet je dat ook zeker doen hoor! Zal hem anders vanavond even op de facebook pagina gooien!

bantu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 21:06

Ik ben heel benieuwd naar de foto's!