M'Era Luna: Augustus wordt Zwart! Wie gaat er ook (mee)?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Safiera

M'Era Luna: Augustus wordt Zwart! Wie gaat er ook (mee)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-15 15:29

8+9 augustus is het weer zo ver!

M'era Luna, hét 'dark scene' festival van Europa, te Hildesheim, Duitsland.

http://www.meraluna.de

Naast oa een middeleeuwen-markt, is er natuurlijk vooral de supervette line-up waarvoor je er echt bij móet zijn!

Ik ga vooral voor mij twee favoriete bands Blutengel en Lord of the Lost. Maar er is meer, veel meer: Nightwish, Philip Boa and the Voodooclub, Mono inc., Suicide Commando, Deathstars, Absolute Body Control, Frozen Plasma, Fersengold enz enz :D

http://www.meraluna.de/de/line-up/

Hieronder mijn reden om te gaan *\o/*
Maar ben nog niet echt op zo'n grote festivals geweest... Dus zou het erg leuk vinden als iemand samen wil gaan, of wellicht gewoon om mensen (via hier, via andere fora?) te ontmoeten daar!

Blutengel, hier met hun nieuwste single 'Sing', luister ook bijv. eens naar 'Reich mir die Hand' of 'Lucifer' _/-\o_

Lord of the Lost, met 'Lost in a Heartbeat. Maar 'See You Soon' is ook erg goed, of 'La Bomba'. :)ddd

Who's in? :D

FirebirdM

Re: M'Era Luna: Augustus wordt Zwart! Wie gaat er ook (mee)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 15:47

Ik doe een stipje :)

Met het wegvallen van good ol' Summer Darkness mis ik 's zomers wel het een en ander, ben vorig jaar naar Amphi geweest om eens te kijken of dat misschien als vervanging kon dienen. Keulen is een prachtige stad en daar heb ik me beter vermaakt dan op Amphi, laten we het daarbij houden. :')

Ben dus ook wel nieuwsgierig naar M'Era Luna, maar de line-up trekt me tot dusver niet (met uitzondering van de Neubauten dan). Het meeste heb ik sowieso al een of meerdere keren gezien en zou er op basis daarvan niet voor omrijden, maar sfeer proeven kan natuurlijk altijd! Denk dus even na, misschien breiden ze de lineup nog uit. :)

Safiera

Re: M'Era Luna: Augustus wordt Zwart! Wie gaat er ook (mee)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-15 17:01

Haha ik geloof dat dit de line-up wel zo'n beetje is :+

Summer Darkness of Amphi ken ik alleen van verhalen. Niet omdat ik niet wilde, maar was vaak zo dat ik niet kon... en ik ben nog niet zo lang er achter dat dit soort muziek me ligt.

Heb je echt al zo veel live gezien? Tof :D Nog aanraders?