Bijzondere band meeting in Bergschenhoek.
Aangezien ik eens een meeting wil organiseren om banden van ruiter en paard op een mooie plaat te fotografen. Ik denk dat er wel genoeg animo voor is, omdat er denk wel veel vraag naar is.
De locatie zal in Bergschenhoek zijn, hier heb je een geweldige bos namelijk. Voor de tijd zal ik er even langs gaan, om te kijken waar we precies kunnen.
Dit keer zal het wel alleen anders zijn voor de fotografen en modellen. Voor deze meeting wil ik maar 3/4 fotografen en 6/8 modellen. Dit ligt een beetje aan de animo die komt!
Dat betekend dus dat de 1 op 1 fotografen word. Ik vind dit zelf makkelijker, en zo kan iedereen zijn eigen manier van doen handhaven natuurlijk.
Regels fotografen
- Elke fotograaf levert minimaal 5 foto's toe, en een maximum van 20 foto's.
- Leveren binnen 2 maanden, mocht je een goede reden hebben graag via pb vermelden.
- De datum staat vast, dus ik verwacht dat je deze datum ook vast houdt mocht je kunnen!
Regels modellen
- Zorg voor een schoon paard en netjes paard. Eventueel netjes geknot of gewassen.
- Wil je een leuke sfeer nemen, neem dan leuke kleding mee zoals jurkjes.
- Zorg voor een 2de persoon die eventueel kan helpen met het paard oortjes naar voren te laten gaan of met een reflectiescherm te kunnen helpen.
- De datum staat vast, dus ik verwacht dat je deze datum ook vast houdt mocht je kunnen!
Het aanmelden gaat door dit lijstje in te vullen in de topic, niet de lijst quoten. Want ik haal je er dan gewoon af namelijk. Ik wil het zelf graag bijhouden.
Aanmelden fotografen
Naam bokt // naam fotografie // website
Aanmelden modellen
Naam bokt // naam paard // rijden/longeren? // eventuele extra dingen // duidelijke foto
Hopelijk vinden mensen dit een leuk idee, en komen er leuke aanmeldingen binnen!