Hoi bokkers, na een paarden meeting wil ik nu graag een honden meeting organiseren.De locatie is Strabrechtse Heide in Mierlo.Ik zoek nog 5 modellen en 6 fotograven. Zelf zal ik ook komen met de hond van mijn vriend een blue merle bordercollie. Beschikbare datums: 14,21 of 28 juni. Mocht je je willen aanmelden graag even vermelden welke datum je kan, en of je als model of fotograaf komt! Hopelijk word het een leuke dag!Groetjes Mara
spotterick schreef:Ik wil me graag aanmelden met mijn nova scotia duck tolling retriever [ [url=m/r3DECJ.jpg]Afbeelding[/url] ]Welke datum zou je wel/niet kunnen?
Odatje schreef:spotterick schreef:Ik wil me graag aanmelden met mijn nova scotia duck tolling retriever [ [url=m/r3DECJ.jpg]Afbeelding[/url] ]Welke datum zou je wel/niet kunnen?ik denk dat ik alle datums kan
Super dat er meteen reacties zijn gekomen!Wij zoeken dus nog 3 modellen op dit moment en 6 fotograven
Afhankelijk van of het een dagdeel of volledige dag is ga ik kijken wanneer ik kan. Maar ik zou erg graag komen. Fotograferen, maar ook mijn 2 corgi's zou ik kunnen meebrengen als model.
hebben jullie een lijst met modellen?ik heb eventueel een akita en een pomeriaantje als modellenals jullie genoeg modellen hebben wil ik wel mee als fotograaf ( ovb welke modellen)
Mochten er nog modellen uitvallen.. Ik heb 2 hele gave en fotogenieke husky x herders. Foto's kan ik morgen plaatsen