Ik ben al een ruime tijd bezig met het organiseren van een fotomeeting aan het strand in Groote Keeten. Nu weet ik uit ervaring dat het altijd moeilijk is om genoeg modellen en fotografen te krijgen voor een fotomeeting, dus heb ik vooraf modellen gevraagd en ook gevraagd of er animo is kwa fotografen. Gelukkig waren er een hoop mensen enthousiast vandaar dit topic

De lijst met modellen is al compleet en daar gaat zsm op gestemd worden als we genoeg fotografen hebben. Ik wil zoiezo voor 30 juni de modellen kunnen vertellen of ze uitgekozen zijn of op de reserve lijst terecht zijn gekomen

Citaat:Paarden modellen zonsondergang fotomeeting:
1. Priscilla - Jack - irisch cob - foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
2. Priscilla - Martje - Fjord - foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
3. Iris A - Merlijn - KWPN X Tinker - foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
4. Iris T - Shilas - KWPN X Fries foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
5 Ashley - Gucci - KWPN - foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
6 Jolanda - Wytske - Fries - foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
7 Jolanda - Beertje - shetlander - foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
8 Lisette - Django - Tinker - foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
9 Merel - Guusje - friesxandalusier - foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
10 Stephanie - Greasure - KWPN foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
11 Anna - Ariss - Fries - foto hoofd :[ Afbeelding ]
foto lichaam [ Afbeelding ]
12 Marit - Els - ArabierXWelsh foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
13 Marit - Katinka - shetlander - foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
14 Anna - Jason - Dartmoor - foto hoofd [ Afbeelding ] foto lichaam [ Afbeelding ]
Stemmen
Doordat het een zonsondergang meeting is kunnen er maar weinig modellen mee. In totaal lijkt het me handig om het bij 5 modellen te houden. Ook kan er natuurlijk op alle paarden gestemd worden alleen nemen we van elk ras maar 1 model mee, mochten bijvoorbeeld beide Friezen in de top 5 terecht komen gaat de gene met de meeste stemmen mee de andere komt op de reserve lijst. Dit is om het voor de fotografen gevarieerd en aantrekkelijk te houden om zich op te geven. En zodat we een gevarieerde groep modellen hebben.
Ook mag elke eigenaar (dus ook ik) maar 1 paard mee nemen, dit om het voor de andere modellen ook mogelijk te maken om mee te doen.
Ik heb Groote Keeten gekozen omdat alle modellen naar deze locatie kunnen komen, tevens is er een grote parkeerplaats echt naast de strand opgang waar je gratis kan parkeren en verzamelen. Het strand van Groote Keeten is vrij breed, en na 7 uur is er vrije toegang met paarden. Ook is er een bus halte naast de parkeerplaats.
We gaan er zeker weer een gezellige avond van maken

Op het moment kunnen er geen modellen meer worden aangemeld, alleen nog fotografen.