Hoi allemaal!
Marlon (marrie1999 op Bokt) en ik willen toch weer een poging wagen tot het organiseren van een fotomeeting.
Ik heb nu van te voren een schema gemaakt zodat ik dat niet meer op het laatste moment hoef te doen. Het schema kan altijd wat afwijken of veranderen maar ik zal onderin deze post het schema laten zien.
Het Noorderbos ligt dichtbij het Refaja ziekenhuis in Stadskanaal. Dus redelijk makkelijk te vinden.
Het adres is: Esdoornstraat 92. Ik zal nog een routebeschrijving maken en die naar de modellen en fotografen sturen via pb.
Het bos is niet heel groot maar wel groot genoeg om er een meeting te organiseren, er is ook een meertje waar de paarden ook in kunnen, heb ik al vaker met de paarden gezwommen en er ligt meestal ook geen gevaarlijke dingen in het water zoals glas/plastic of dergelijke.
Hier nog wat linkjes van foto's van vorige meetings op die locatie die op google staan:
KLIK
KLIK
KLIK
Heel veel parkeer ruimte is er niet, maar aangezien Marlon en ik met de paarden lopend komen hoeven er dus maar 2 trailers te staan, voor het bos heb je een paar parkeerplekken en verderop ook. Mocht nergens meer plek zijn kun je altijd parkeren bij het Refaja (ziekenhuis). Dan moet je met de paarden wel over een rotonde die soms druk is en een stukje lopen, dus het is handig dat de modellen wat eerder komen ivm parkeerruimte.

Vorige meetings is het gelukt met het parkeren trouwens dus daar ben ik niet zo bang voor.
MODELLEN EN FOTOGRAFEN:
Ik dacht zelf aan 8 fotografen en 4 paarden. En maar 1 groep.
Ik kom met een merrie en haar veulen dus het kan ook niet al te lang duren omdat het dan ook te lang wordt voor zo'n kleintje. En ik vind het ook niet fijn om eerst de paarden weer terug te moeten zetten en dan weer terug te moeten, ik vind dat teveel gestress dus ik doe liever gewoon 1 groep.

Ook is het dan niet heel erg is als het een beetje uitloopt en dan hebben we genoeg tijd om de paarden mooi op de foto te zetten.

Fotografen werken in groepjes van 2. Graag even aangeven of je een canon of nikon hebt zodat ik daar rekening mee kan houden ivm groepjes.
Graag deze lijst quoten als je mee wilt als fotograaf of model!
Citaat:
DATUM:
De fotomeeting gaat plaats vinden in Juni. Hopelijk is het dan wat beter weer dan nu.
Ik heb een paar data's genoteerd en graag aanvullen wanneer het jou het beste uitkomt.
Citaat:zaterdag 13 juni -
zondag 14 juni -
zaterdag 20 juni -
zondag 21 juni -
zaterdag 27 juni -
zondag 28 juni -
SCHEMA:
Dit is het schema tot nu toe, ik zet pas 1 á 2 week voor de meeting de namen van fotografen en modellen erin, omdat er vaak mensen zijn die zich weer aan en afmelden is het een gedoe om telkens namen te wijzigen. Dus doe ik het even zo. Bij rijfoto's heb ik maar 3 paarden neer gezet omdat 'mijn' pony's niet mee doen met rijfoto's. Als andere modellen ook geen rijfoto's willen of geen losgooi foto's dan het graag even aangeven.
Het kan zijn dat het schema nog een beetje aangepast wordt.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.