[P] Fotomeeting Lingewaard, ideeën?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SaraViavia

[P] Fotomeeting Lingewaard, ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-15 20:49

Hallo allemaal,

N.a.v. de fotomeeting in Angeren afgelopen jaar heb ik met wat andere enthousiaste mensen besloten het dit jaar opnieuw te doen! Helaas was er in ons vorige topic niemand die de organisatie volledig op zich wilde nemen (ik zelf ook niet i.v.m. andere verplichtingen), maar er waren wel een aantal mensen die wilden helpen met bedenken en plannen van alles.
Voordat we van alles gaan regelen is het natuurlijk handig om eerst te peilen over er genoeg animo is, zowel vanuit modellen als fotografen.
Als het wat duidelijker is of er genoeg animo is dan kunnen we gaan kijken voor een mooie plaats in Lingewaard en natuurlijk een geschikte datum (ergens rond juni)
Aangezien ik zelf niet veel ervaring heb met organiseren wil ik het het liefst klein houden, tenzij iemand anders zich meldt om te helpen.
Mij lijkt 3-4 fotografen en 3-4 modellen een prima aantal, maar als iemand andere ideeën heeft zijn die altijd welkom.

Zelf wil ik graag meedoen als model met een van mijn pony's.

Ik ben benieuwd of er meer animo is en of er eventueel iemand wil helpen met het organiseren!

esmee1233

Re: [P] Fotomeeting Lingewaard, ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:51

Ik zou het ook heel leuk vinden om met mijn pony model te staan, nog nooit gedaan, maar woon toevallig in Bemmel. Dan hoef ik alleen mijn paardje even op te halen in Berg en Dal. Lijkt me leuk, als er verder ook genoeg animo voor is :)

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:28

Van mij weet je, model of fotograaf ☺️

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 07:34

Ik wil wel als fotograaf mee, alleen wil ik wel eerst zien welke modellen mee gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:04

Ik zou graag als model mee willen als de datum voor mij goed uitkomt! :) Wanneer we 2 groepen maken zou ik bij de andere groep evt. als fotograaf mee kunnen doen.

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:21

Ik zou graag als fotograaf mee willen :)

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 15:20

Ik hou alles op n blaadje bij! Ik wacht nog even op meer mensen en dan kijken we verder :D
Misschien wel handig als alle modellen even n foto van het paard of de pony bijvoegen, want dat vinden fotografen soms wel belangrijk! Ik zal straks ook n foto van mijn Welsh plaatsen.

Voor degene die nu dus als model opgeven, liefst even met foto erbij :)

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 15:32

Ik zou best als model mee willen. Maar ben de vorige keer ook al meegeweest dus als er werkelijk maar 3 of 4 modellen mee mogen dan laat ik iemand anders wel voor gaan..

Afbeelding

Afbeelding

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 15:41

Femke(ll) schreef:
Ik zou best als model mee willen. Maar ben de vorige keer ook al meegeweest dus als er werkelijk maar 3 of 4 modellen mee mogen dan laat ik iemand anders wel voor gaan..

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ah dat is lief haha. Nouja ik vind meer modellen prima hoor, maar heb nog nooit zoiets georganiseerd en wil niet dat het door mij in de soep loopt haha. Mocht er echt veel animo zijn kan ik nog kijken of iemand wil helpen organiseren, maar tot nu toe zijn er 3 modellen incl jou Yvonne dus ik zet je er op!

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 15:51

Dit is mijn pony iig :)
heb zelf nog nooit meegedaan aan een fotomeeting maar het lijkt mij echt super leuk. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

noukso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:06

Ik wil me graag aanmelden als fotograaf. Wel o.v.b. van de datum.

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:04

SaraViavia schreef:
Femke(ll) schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ah dat is lief haha. Nouja ik vind meer modellen prima hoor, maar heb nog nooit zoiets georganiseerd en wil niet dat het door mij in de soep loopt haha. Mocht er echt veel animo zijn kan ik nog kijken of iemand wil helpen organiseren, maar tot nu toe zijn er 3 modellen incl jou Yvonne dus ik zet je er op!

Saar ik kan je wel helpen! alleen er moeten niet teveel modellen en fotografen zijn en alles moet 2 weken voor de shoot duidelijk zijn anders krijg je dat gerommel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:48

Ik wil ook helpen met organiseren als dat nodig is! :D Misschien kunnen we alvast verder brainstormen over een locatie? :)

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 16:35

Dit is mijn Welsh A
Afbeelding
Ik twijfel wel of ik deze weer mee zal nemen of een van m'n andere, maar denk dat de grote paarden iets té druk worden en dit kleintje is "easier to handle" haha.
Zal ik kijken of we toestemming kunnen krijgen bij kasteel Doornenburg? Dat is in elk geval een prachtige locatie.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:37

Mij lijkt het ook wel leuk! Ik heb mijn pony gestald in Bemmel. Ik kan als fotograaf mee maar ben een beginner of als model :D

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:02

ik weet niet wat de bedoeling is qua datum? Maar wij hebben na eind juni waarschijnlijk geen auto meer waar een trekhaak onder zit.. het zou voor mij dus het makkelijkste zijn om het wel in juni te doen, maar anders regel ik vervoer :)

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 18:06

esmee1233 schreef:
ik weet niet wat de bedoeling is qua datum? Maar wij hebben na eind juni waarschijnlijk geen auto meer waar een trekhaak onder zit.. het zou voor mij dus het makkelijkste zijn om het wel in juni te doen, maar anders regel ik vervoer :)

Juni lijkt mij prima, zit alleen wel 7 & 14 juni (als ik het goed zeg) met wedstrijden, maar dan hebben we nog 1, 21 en 28 juni over.
Evt, wij doen paardentransport, maar dat wordt misschien wat duur voor een fotoshoot haha.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 18:23

Sorry 1 juni is op een maandag. Heb 3 weekenden achter elkaar concours (31 mei, 7 juni en 14 juni) en 21 en 28 zou ik wel kunnen

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 12:30

Misschien handig om een lijstje te maken wie er allemaal kunnen en dan beschikbare datums doorgeven en kijken wanneer de meeste kunnen?

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 12:33

Ja klopt @LisaFaded dat was ik sowieso van plan maar omdat ik het zelf organiseer geef ik vast door welke data wel en niet zouden kunnen. Ik heb 3 fotografen, 3 modellen en 3 mensen die zowel model als fotograaf kunnen doen

Zal het vanavond even in het topic zetten

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 12:34

Ik wil ook mee als fotograaf!

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 12:37

Leuk! @janntjuh
Zal vanavond even iedereen in een lijstje zetten!

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 12:37

Het lijkt me leuk om als fotograaf mee te doen aan een kleinschalige meeting, ovb van datum en vervoer/bereikbaarheid per ov ga ik graag mee!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 13:51

Ben benieuwd of ik als fotograaf of model mee kan hihi

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 22:33

Even een lijstje van hoe het tot nu toe er voor staat

Modellen:
1. SaraViavia
2. esmee1233
3. Femke(ll)

Fotografen:
1. margjex
2. Eviii_x
3. noukso
4. janntjuh
5. loveslimpie

Model of fotograaf:
1. pien1989
2. Liinn
3. LisaFaded

Misschien het best om nu eerst een datum te prikken? Denk dat de meesten pas definitief kunnen zeggen of zij willen/kunnen als de datum bekend is!