ik wil een fotomeeting organiseren in de vlietlanden aangezien ik heb gezien dat er best veel vraag naar is. ik zat te denken aan 21 of 28 juni ( zondagen) dan is het meestal nog wel mooi weer.
ik heb geen thema in gedachten maar als er modellen of fotografen zijn die leuke ideeën hebben hoor ik het graag.
het leek mij leuk om het in het midden van de vlietlanden te doen ( het heet de kniplaan volgens mij) dan heb je een klein stukje strand,bos en de vogelplassen + een parkeerplaats. Dus er zijn genoeg mooie plekken voor foto's en het is makkelijk bereikbaar.
inschrijven
het inschrijven gaat op volgorde en gaat niet uitgekozen worden. Er kunnen 10 fotografen en 10 modellen mee. de fotografen werken in groepjes van 2 en zijn er de ochtend en de middag en de modellen worden verdeeld in een ochtend en een middaggroep. willen meer dan 10 mensen zich inschrijven komen ze op de reservelijst
het inschrijflijstje:
Citaat:modellen:
boktnaam!!/naam/ras/kleur/eventuele leuke info/foto
1. britje1997-rosa-shetlander-vos- [ Afbeelding ]
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
1.
fotografen:
naam/ervaring/eventueel een website
1. jinell sloterwijk- dierenfoto's- https://www.facebook.com/jinellphotography/timeline
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
dit is de eerste keer dat ik dit doe dus als ik dingen ben vergeten of er zijn vragen hoor ik het graag!