Samen met Jikke op bokt (@Jikkeee) zijn wij op het idee gekomen om samen een meeting te organiseren in de Loonse en drunense duinen met als thema honden met kinderen.
Data
Datum: zaterdag 5 september
Reserveringsdatum: 19 september (als het op 5 september niet door kan gaan)
Thema:
Zoals de titel al aangeeft gaat het om honden met kinderen. Het is wel van belang dat het kind en de hond elkaar al kennen.
De meeting zal plaats vinden in de Loonse drunense duinen.
Adres : Duinoordseweg 6, Helvoirt
Parkeren kan bij duinoord (betaald) maar je kan ook je auto aan de rand zetten dit is gratis.

Van de modellen zullen er in totaal 8 meegaan er wordt een ochtend en middag groep gemaakt. De kinderen tot maximaal 10 jaar!
Bokt naam:
Naam:
Naam hond:
Ras:
Bijzonderheden:
Naam kind:
Leeftijd:
Geslacht:
(minimaal 2 foto’s van hond en 1 van het kind)
Modellen:
Opgave kan alleen via pb naar mij met een volledig ingevuld lijstje. Opgave betekent niet automatisch garantie op deelname. Er zullen 8 modellen mee gaan en de fotografen zullen de modellen kiezen door middel van stemmen. De overige modellen komen op volgorde van puntentelling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel.
Fotografen
Er gaan 8 fotografen mee. Buiten Jikke en mij omdat wij zelf ook fotograferen betekent dit dat er plek is voor 6 fotografen. Heb je zin om mee te gaan? Geef je dan op via pb en vul onderstaand lijstje volledig in.
Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:
Let op! Opgave is geen garantie voor deelname! De fotografen zullen eerlijk verloot worden. De fotografen die niet uitgekozen worden komen op volgorde van aanmelding op een reservelijst. Valt er een fotograaf uit, dan wordt deze plek opgevuld met de eerstvolgende fotograaf op de reservelijst.
Houd rekening met...
- Fotografen geven 5-10 foto's op webformaat inclusief logo.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Zorg ervoor dat de hond en het kind er netjes en verzorgd uitzien voor de fotografen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!
Het lijstje wordt door mij of jikke bijgehouden.