Hallo beste bokkers!
Bij deze zou ik graag een hond- en baas fotomeeting willen organiseren, voor de hondeneigenaren en fotografen in de omgeving Haren, Groningen.
Het Scharlakenbos is een klein bos gelegen ten zuiden van het dorp Haren, vlakbij Sportcentrum Scharlakenhof.
Bijzonderheden Scharlakenbos: Er is een heide, een (gedeelte) naaldenbos, en mooie uitgestrekte bospaden. Het is een vrij rustig bos waar je op je gemak foto's kunt maken. Wel moeten honden in dit bos aangelijnd zijn. Over wie zich zorgen maakt dat er nog koeien in het bos lopen: Dat is tegenwoordig niet meer het geval.
Hier enkele indrukken van het bos:
http://www.moorsmagazine.com/haren/scharlakenbos-2/
Het lijkt mij leuk om veel variatie te hebben in de soorten honden. Daarom zou ik van elke onderstaande categorie, een hond willen hebben. Wie het eerst komt die het eerst maalt, dus als er van jouw categorie hond al iemand zich heeft aangemeld, kom je op de reservelijst.
Je kunt op deze pagina kijken onder welke categorie jouw hond behoort (er bestaan 9 rasgroepen, maar ik heb er 6 uitgekozen): http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_hondenrassen
In totaal komen er dus 6 honden, uit elke categorie 1 hond.
[Categorie 1: Herdershonden en veedrijvers]
[Categorie 2: Retrievers en Waterhonden]
[Categorie 3: Terriërs]
[Categorie 4: Gezelschapshonden]
[Categorie 5: Staande Honden]
[Categorie 6: Pinschers en schnauzers, molossers, berg- en sennenhonden]
Aangezien er 6 honden zullen komen, heb ik ook 6 fotografen nodig. Ik fotografeer zelf ook, dus in dat geval kunnen er zich 5 fotografen aanmelden. Ook voor de fotografen geldt: wie het eerst komt die het eerst maalt.
Wil je je aanmelden, vul dan een van onderstaande lijstjes duidelijk in:
Citaat:Hond en baas:
1. Eigen naam:
Naam hond:
Ras hond en categorie:
Karakter hond:
Leeftijd hond:
Kent trucjes/commando's:
Foto('s) hond:
2.
3.
4.
5.
6.
Citaat:Fotografen:
1. Eigen naam:
Fotografienaam:
Website/facebookpagina:
Jaar/maanden ervaring:
2.
3.
4.
5.
Ik stel een maximum van 4 reserves zowel bij de fotografen als de honden.
Als laatste opmerking, graag portfolio opbouwende en geen professionele fotografen. Het is wel zo eerlijk als iedereen een beetje op hetzelfde niveau zit.
Ik ben benieuwd naar de aanmeldingen! Er zal een datum worden afgesproken zodra ik genoeg aanmeldingen heb ontvangen.
Groeten,
Isabelle/IH's Fotografie