Sprookje shoot met shetmerrie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

penelope444

Sprookje shoot met shetmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 13:30

Hoi allemaal

Ik wil ergens dit jaar heel graag een fotoshoot houden met mijn pony. Ik wil het al langer maar het is er nog altijd niet van gekomen... Ik wil iemand zoeken die naar mij toe zou kunnen komen, aangezien ik geen vervoer heb voor mijn pony, maar ik zou ook graag iemand die goed is willen zoeken. En voordat ik dat doe heb ik al een soort thema in mijn hoofd: Een Sprookjes shoot. Ik heb een 4 jarige voskleurige merrie en ze is 85cm hoog. Dus rijden is niet van toepassing.

Heeft iemand goede ideeën of voorbeelden van andere shoots. Het gene ik in gedachten heb ik in een mooi grasveld ofzo en dan met een lange jurk aan en mijn pony haar manen los, met bloemen erin. Weet iemand toevallig hoe je zulke bloemen erin doet en waar je ze kan kopen? Want ik heb werkelijk geen idee :+ Dat is al een begin, maar heeft iemand nog betere ideeën van dingen die we kunnen gebruiken, fotografen die hier geknipt voor zijn (Noord brabant!), voorbeelden of andere voorstellen? *\o/*

Groetjes :wave:

tamary

Re: Sprookje shoot met shetmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 13:34

Bloemenslingers (nep spul dat wel) ben ik wel eens bij de action tegen gekomen. Vastzetten zou moeten lukken met elastiekjes in dezelfde kleur als de manen (ivm niet zichtbaar). Anders iets met hele dunne vlechtjes van slechts een paar slagen om losse bloemen in te kunnen steken.

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 13:35

tamary schreef:
Bloemenslingers (nep spul dat wel) ben ik wel eens bij de action tegen gekomen. Vastzetten zou moeten lukken met elastiekjes in dezelfde kleur als de manen (ivm niet zichtbaar). Anders iets met hele dunne vlechtjes van slechts een paar slagen om losse bloemen in te kunnen steken.

oke dankjewel dat is al een idee idd!

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 15:12

PP-> FM

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 18:38

Dit hoort op de markt, en niet op fm. Je organiseert geen fm namelijk :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:25

Het zoeken naar een fotograaf is niet de bedoeling op het forum. Je kunt hiervoor kijken op de Markt waarna je met de fotograaf verder kunt overleggen over de invulling van je shoot.

http://www.bokt.nl/markt/search?f[0]=field_ad_category%3A234
Daarom plaats ik hier nu een slotje.