Na een succesvolle hondenmeeting in Poortugaal vond ik het leuk om nog eens een meeting te organiseren!
Dit keer heb ik er voor gekozen om voor de locatie De Twee Heuvels te kiezen in Rotterdam.

"In Park De Twee Heuvels (50 ha) - in de Rotterdamse wijk IJsselmonde - mogen honden het hele jaar loslopen.
De Twee Heuvels heeft bijzondere bomen uit alle delen van de wereld en ademt de sfeer van een oud landgoed. Je kunt er heerlijk wandelen over de slingerpaden (ook geschikt voor kinderwagens en rolstoelen).
De twee heuvels maken dat het park nog groter lijkt dan het is. Honden kunnen op verschillende plaatsen zwemmen in de grote vijvers.
Parkeren kan (gratis) in de Adriaen Janszstraat."
Datum: 21 juni
Adres: Dwarsdijk
Wat is de bedoeling?
Er zullen in totaal 8 fotografen en 8 modellen meegaan.
De fotografen zullen fotograferen in koppels van 2, de modellen worden gesplitst in een ochtend en middaggroep.
We zullen elke groep beginnen met portret foto's van de hond en eventueel foto's met baasje ( ideeën kun je altijd bespreken met elkaar )
Nadat elk model bij alle fotografen is geweest zullen de honden één voor één of met meerdere als de honden goed met elkaar op kunnen schieten in actie worden gefotografeerd.
Aanmelden:
Aanmelden kun je gewoon in dit topic, er hoeft geen pb naar mij toegestuurd te worden.
Fotografen worden niet uitgeloot of gekozen, deze gaan op aanmelding.
De modellen zullen worden gekozen door de fotografen, je zelf aanmelden als model is dus geen zekerheid van daadwerkelijk mogen komen!
De modellen zorgen ervoor dat hun hond er netjes verzorgd uitzien. Er gaat een voorkeur uit naar sociale honden die los kunnen, mocht dit niet zo zijn geef dit dan even aan bij je aanmelding.
De fotografen leveren na de meeting minimaal 5 foto's per model binnen 1 maand. Mocht dit niet lukken geef dit dan even van tevoren aan!
Fotografen kunnen zich aanmelden doormiddel van dit formuliertje:
Boktnaam / Naam / Website
Modellen kunnen zich aanmelden door middel van dit formuliertje:
Boktnaam / Naam / Naam hond / Ras / Bijzonderheden / Foto's ( max 2 ) / Voorkeur middag of ochtend
Het lijstje niet zelf quoten, deze hou ik zelf bij!
Fotografen:
1. Taarss / Tara / http://www.tdfotografie.weebly.com
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Modellen:
1.
2.