Meiden omgeving Den Haag?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyrtheJ

Meiden omgeving Den Haag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 17:38

Hoi allemaal,

Ik kom zelf uit Utrecht, maar mijn vriend woont hier in Den Haag. Komende zomer gaan we waarschijnlijk hier samenwonen en ik ken hier nog niet zo veel mensen, maar ik ben hier wel steeds vaker.

Ik ben 22, klaar met studeren, werk in het ziekenhuis en ga dus samenwonen. Ik zoek buddies om mee te sporten, winkelen, naar het strand te gaan, terrasje...

Afgelopen winter heb ik mijn pony in laten slapen en paarden staan op een laag pitje, eens ergens gaan rijden vind ik wel leuk.

Dus: kun je ook wel wat nieuwe vrienden gebruiken, stuur me dan een berichtje :D

Groetjes Myrthe

xU_Blinghx

Re: Meiden omgeving Den Haag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:04

Hey,
Ik woon ook sindskort samen in Den Haag, wat toevallig :)

Ik ben net 23 jaar, nog steeds studerende (in Rotterdam) en momenteel werkloos.
Ik doe aan paaldansen in Den haag wat erg leuk en gezellig is.

Ik heb vroeger altijd paard gereden maar rij nu al bijna 4 jaar geen paard meer omdat mijn interesses veranderde.

Misschien is het leuk om een keertje af te spreken :)

purny

Re: Meiden omgeving Den Haag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:17

Hey, ik woon in het centrum van Den haag met mijn 3 potige kat Jackie. Ik doe 1 dag per week vrijwilligerswerk op de Madurodammanege.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 11:48

Hai! Ik ben 22 jaar, derdejaars pedagogiek student aan de HRO en altijd in om wat gezelligs te doen of nieuwe mensen te ontmoeten. Woon in Gouda, maar studeer in Rotterdam. Ben vaak in Den Haag te vinden vanwege een vriendinnetje en gewoon vanwege de zeer gezellige straatjes en terrassen. :)
Lijkt me gezellig om tussen alle drukte door eens wat af te spreken in 'die mooie stad achter de duinen' :D