Mijn vorige fotomeetings waren een erg groot succes.
Iedereen was vrolijk, paarden werkten mee en het weer werkte mee.
Ik denk dat ik niet de enige zal zijn die de sfeer lekker vond en vond dat de communicatie onder elkaar goed verliep.
Bij onze vorige meeting was er ook meer dan genoeg interesse en mede daarom heb ik als organisator
besloten om een vervolg te plannen, met net zoveel (of meer) variatie aan modellen.
Deze meeting zal dan in juni/juli plaats vinden op de Heide in Bergen op Zoom.
Verzamelplaats is dan een parkeerplaats vlakbij Brasserie de Berk (Bemmelenberg 21).
Daar kun je in alle rust en veiligheid je auto met trailer parkeren en je spullen achter laten als we de heide op gaan.
Je kunt je als fotograaf gewoon in het topic aanmelden. Het is handig dat je eventueel je echte naam met het apparatuur waarmee je fotografeert erbij zet. Deze aanmeldingen zal ik quoten in een lijstje en ik zal deze zelf bijwerken.
Wil je als model aanmelden dan moet je even dit lijstje invullen (lijstje is per paard)
Foto’s van je paard graag in een link zetten

Naam Paard:
Ras:
Extra (vb VD oid):
Eventueel apart tuig:
Foto’s (min 1 stand + 1 hoofdfoto):
Ik hoop op net zo veel interesse als bij mijn vorige meetings en ik hoop dat het net zo’n succes gaat worden

Als er genoeg aanmeldingen zijn zullen we datums gaan opstellen en kun je aangeven wanneer je kunt.
Alvast bedankt & hopelijk tot ziens!
Groetjes Ellis