Thema Mensen, diverse thema's. Bijvoorbeeld liefde, zussen, zwangerschap, gezin, portret etc.
Wie? 6 tot 8 fotografen en 6 tot 8 modellen
Waar? Parkeerplaats tegenover Bosch en Duin
Oude Bossche baan 1
5071 RP Udenhout
Aanmelden tot? 19 april voor zowel fotografen als modellen
Het doel van deze fotomeeting is om veel variatie te bieden voor de fotografen & er met z'n allen een gezellige dag met een mooi resultaat van te maken!

Aanmelden
Aanmelden gaat via een pb naar mij

Svp niet quoten in het topic.
Modellen
- Naam
- Boktnaam
- Type: alleen (welk thema?), loveshoot, zussen, familie, zwangerschap, gezin enz.
- Foto('s)
- Ik kan op: 16 mei en/of 17 mei
Fotografen
- Naam
- Boktnaam
- Website, facebook of voorbeeldfoto's
- Ik kan op: 16 mei en/of 17 mei
Selectie
- De fotografen kiezen de modellen
- Er is plaats voor nog 4 tot 6 modellen, 2 staan al vast (groepen tellen als 1 model)
- Er is plaats voor nog 6 tot 8 fotografen
- De eerste 4 fotografen gaan op volgorde van aanmelding, de andere 4 fotografen zullen worden geselecteerd
- Deze meeting is het vervolg op een afgelaste meeting. Modellen die zich voor deze meeting aanmelden en waren uitgekozen voor de oude meeting ([FM] [FM][M] verschillende thema's 17-05- L&DD) zullen daarom voorrang krijgen en hoeven dus niet door fotografen geselecteerd te worden. Dat lijkt ons wel zo eerlijk.

- Hetzelfde geldt voor de fotografen die al mee zouden gaan en nog steeds kunnen komen - wel even opnieuw aanmelden graag.

Verdere informatie
- Fotografen leveren per model (of modelgroep) ten minste 5 foto's aan op webformaat.
- Nabestellen gebeurt tegen de tarieven van de fotograaf zelf.
- De foto's worden door de fotografen binnen een maand geleverd. Wanneer dat niet lukt laten zij dat (bij voorkeur vooraf) weten.
- Er zal tijdens de meeting worden gewerkt met een schema.
- Tijdens de meeting let iedereen zelf op de tijd, zodat er op tijd gewisseld wordt.
- Modellen gaan ermee akkoord dat de foto´s die gemaakt worden in het portfolio van de fotograaf gebruikt worden. Eventuele verkoop van foto´s aan derden gebeurt alleen in overleg met het betreffende model.
- Iedereen gaat respectvol met elkaar en de natuur om.
- Modellen zorgen zelf voor een geschikte outfit. Uiteraard kan je hiervoor advies vragen in het topic.

- Het wordt op prijs gesteld als je de datum echt vrijhoudt. Last minute afvallers zijn altijd er lastig te vervangen.
- Bij (een grote kans op) regen gaat de meeting niet door.
- Er zal een ochtend en een middagronde zijn, fotografen staan dus met 2 fotografen op 1 model.
Lees ook even het volgende topic: [FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
Verder vinden we het leuk als je meedenkt voor bijvoorbeeld moodboards e.d. te plaatsen.

Zelf zal ik mijn vriend en zusjes meenemen om model te staan.

https://www.pinterest.com/marliinda/couples/
https://www.pinterest.com/marliinda/sisters/
We hopen op een gezellige meeting met mooi weer