Toestemming van Lonneke om het gebruiken van deze foto als vb
Aangezien ik wat verschillende locatie's wil ontdenken door middel van een fotomeeting te organiseren. Heb ik door lang zoeken deze locatie gevonden. De datum zal vallen op 2 augustus, deze periode zal namelijk de heide op zijn beste zijn namelijk. De fotografen en modellen worden gekozen, de fotografen door mij en de modellen worden gekozen door de fotografen. De meeting zal een kleine meeting zijn, er zullen deze dag maar 8 fotografen & 8 modellen mee gaan.
Fotografen : De fotografen leveren per model minimaal 5 foto's in, na de meeting binnen 1 maand. Mocht je door omstandigheden een reden hebben waardoor je foto's iets langer duren, stuur dan een berichtje zodat ik er rekening mee kan houden.
Modellen: De modellen zorgen voor een schoon paard, tuig en eventuele extra spullen. Mocht je in een leuke thema willen komen geef dit dan door bij je aanmelding.
Je kan je aanmelden door een email te sturen met het onderwerp Tankbanen, ede naar fotomeetingbokt@hotmail.com. Zodat je in het juiste mapje word neer gezet.
Fotografen aanmelden door :
Naam bokt // Naam // ervaring fotomeeting's // apparatuur // Extra dingen
Modellen aanmelden door :
Naam bokt // Naam // Naam paard // Hoe kom je // 2 duidelijke foto's aanwezig
Let op : Ik hou zelf de lijst bij met aanmeldingen, ik probeer elke dag de lijst te quoten