[P] [FM] zandvlakte Weerterbergen 3 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xReeeem

[P] [FM] zandvlakte Weerterbergen 3 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 19:44

hallo daar bokkers,
omdat de fotomeeting vorig jaar in de Weerterbergen nogal in de soep, ofwel in een modderbad was gelopen en er nooit een nieuwe datum geprikt is vond ik het tijd om het nog maar eens overnieuw te proberen. :j

datum: zondag 3 mei! alleen aanmelden als je zeker weet dat je kunt!

Ik ga zelf mee als fotograaf en ben daarom nog opzoek naar 9 fotografen en 10 paarden/pony's.

eerste 9 fotografen die zich opgeven gaan mee.

Ik zet alle modellen die zich aanmelden bij het lijstje maar kies er uiteindelijk 10. Afhankelijk van de snelheid waarop de aanmeldingen binnen komen kies ik de modellen op 12 april uit, dan probeer ik dus ook meteen de schema's te maken zodat er genoeg tijd is voor eventuele aanpassingen.

aanmelden in pb, om een rommeltje in het topic te voorkomen... :')
fotografen, vermeld even:
- Naam
- fotografie naam
-camera waarmee je komt fotograferen
-site/facebookpagina of 1 of 2 voorbeeld foto's

modellen, vermeld even:
-eigen naam
-naam paard/pony
-ras
-hengst/ruin/merrie
-longeren/los
-speciale dingen zoals vd oid
- rijden of niet
-1 of 2 foto's

ik zelf heb geen prikpaaltjes dus, als iemand van de fotografen of de uiteindelijke modellen deze heeft en die kan mee nemen zou dit heel fijn zijn!

Fotografen die mee gaan:
1. Remo van der Putten - Remo van der Putten fotografie - Nikon D3100 - https://www.facebook.com/pages/Remo-van ... 094?ref=hl
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Reserve:
1.
2.

modellen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-04-15 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG toegevoegd

incredible90

Re: [FM] zandvlakte Weerterbergen 3 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:13

ik volg even mee, heb eventueel interesse als fotograaf
heb nog niet eerder meteen fotomeeting mee gedaan, wat word er precies verwacht en moet je de foto's aan de modellen geven, of kunnen die ze bij je bestellen , mag je ze voor je portfolio gebruiken. helpen de fotografen elkaar met tips etc?

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 20:17

incredible90 schreef:
heb nog niet eerder meteen fotomeeting mee gedaan, wat word er precies verwacht en moet je de foto's aan de modellen geven, of kunnen die ze bij je bestellen , mag je ze voor je portfolio gebruiken. helpen de fotografen elkaar met tips etc?

We Maken portet en evt losgooi en rij foto's. Het is de bedoeling dat je ongeveer van elke paard 10 foto's kunt leveren, met of zonder watermerk bepaal je zelf, je kunt ook voor jezelf bepalen wat je bedrag qua nabestellen is. Voor de meeste en in dit geval mij gaat het om het uitbreiden van mijn protfolio! Hoop dat ik je hiermee geholpen heb! :D

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:38

Ik heb een Pbtje gestuurd om mijn twee knollies op te geven als modellen! :)

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 21:52

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 16:45

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 16:52

xReeeem schreef:
xReeeem schreef:
modellen:
1.Lotte van Kempen - Murphy - tinker ruin van 4 jaar. - aan de longe misschien los. - enkele vd kunstjes - kan gereden worden. http://www.mijnalbum.nl/Foto-DORSWAIE-D.jpg
2.Lotte van Kempen - Diego - mini appaloosa hengst van 3 jaar. - kan los mits draad laag genoeg. - kan niet gereden worden. http://www.mijnalbum.nl/Foto-VUDTEZTG-D.jpg
3.Aagje_Nimbly - Vianne - KWPN, E L2 dressuur - vrijheidsdresuur en kan zonderzadel gereden worden. - http://i1082.photobucket.com/albums/j37 ... 0420-2.jpg
4.Aagje_Nimbly - Lotje - Arabo-Fries, merrie van 4 jaar oud, B dressuur. - http://i1082.photobucket.com/albums/j37 ... C_0562.jpg
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 23:44

xReeeem schreef:
incredible90 schreef:

We Maken portet en evt losgooi en rij foto's. Het is de bedoeling dat je ongeveer van elke paard 10 foto's kunt leveren, met of zonder watermerk bepaal je zelf, je kunt ook voor jezelf bepalen wat je bedrag qua nabestellen is. Voor de meeste en in dit geval mij gaat het om het uitbreiden van mijn protfolio! Hoop dat ik je hiermee geholpen heb! :D

ok bedankt, ik kijk nog even af ivm tijd maar houdt het zeker even in gedachten (weekenden zijn vaak al erg kort en moet ook mijn eigen paardje niet vergeten, zou eventueel ook mee kunnen als model, word volgende week 25 maar denkt af en toe 20 jaar jonger te zijn (ff gekke bui) maar verder erg braaf

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:04

Hm, ik doe even een stipje. Ik kom vanaf 17 april op een stal in de buurt te staan (Blue Stables) maar weet de weg daar nog niet geweldig. Ben wel echt in voor shoots en heb een hele fotogenieke Quarter Horse merrie!

Ik houd het even in het oog.

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 22:10

xReeeem schreef:
modellen:
1.Lotte van Kempen - Murphy - tinker ruin van 4 jaar. - aan de longe misschien los. - enkele vd kunstjes - kan gereden worden. [ Afbeelding ]
2.Lotte van Kempen - Diego - mini appaloosa hengst van 3 jaar. - kan los mits draad laag genoeg. - kan niet gereden worden.[ Afbeelding ]
3.Aagje_Nimbly - Vianne - KWPN, E L2 dressuur - vrijheidsdresuur en kan zonderzadel gereden worden.
4.Aagje_Nimbly - Lotje - Arabo-Fries, merrie van 4 jaar oud, B dressuur.
5.Jaimy Korsten - King - haflinger ruin, M2 dressuur. - aan de longe. - kan gereden worden. - [ Afbeelding ]
6.Ellen Boots - Atalanta - New forest, merrie - kan los mits hoofdstel om blijft. -[ Afbeelding ]
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:58

xDenies schreef:
Hm, ik doe even een stipje. Ik kom vanaf 17 april op een stal in de buurt te staan (Blue Stables) maar weet de weg daar nog niet geweldig. Ben wel echt in voor shoots en heb een hele fotogenieke Quarter Horse merrie!

Ik houd het even in het oog.

Heey wat leuk! op die manege rijdt ik nu, is een heel gezellige stal!
De weg van daar naar de Weerterbergen is trouwens goed te doen, er is vast wel iemand daar op stal die je de weg wel wilt laten zien ;)

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 14:43

Hmm, ik ben nog even in afwachting of ik die dag een auto heb, zo ja dan wil ik mee als fotograaf!

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 18:17

Ik wil morgen, ontdanks de weinige aanmeldingen toch graag de schema's maken. Dus mochten jullie nog mensen weten die het leuk zouden vinden om mee te doen misschien leuk om ze even een linkje te sturen? :D zou zonde zijn als we door moeten met een kleinere groep of het moeten verzetten!!

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 19:25

Zo als het er nu uitziet gaan we door met maar 1 groep van 5 paarden ipv 2! en dan zou het voor mijn portfolio het interessantst zijn om Murphy, Diego, Vianne, Lotje & King laten komen en Atalanta op reserve te zetten, weet niet hoe dit met jou zit Marlies? verder zou dit betekenen dat we nog 3 fotografen moeten vinden anders moet het verplaatst worden!

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:56

Even een stipje, even gevraagd aan een vriendin of het misschien wat is om samen te komen fotograferen.
En hoe we het dan doen met vervoer ;)

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 00:04

karlli schreef:
Even een stipje, even gevraagd aan een vriendin of het misschien wat is om samen te komen fotograferen.
En hoe we het dan doen met vervoer ;)

Aah mooi! als het zou lukken zou dat echt heel fijn zijn! :j

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 17:27

Misschien dat ik wil komen fotograferen, maar zou iemand mij een overzichtje kunnen sturen met alle foto's van de paarden?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:24

Er worden neem ik aan losgooi foto's ingepland op de schema's?

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 21:58

karlli schreef:
Er worden neem ik aan losgooi foto's ingepland op de schema's?

klopt, was ik inderdaad van plan! ik wil de schema's zo snel mogelijk maken! zolang niemand van de fotografen of de modellen hekjes heeft moet het aan de longeerlijn. dit is voor mij geen probleem maar ik weet niet hoe dit met de andere zit!

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 22:30

zhippo schreef:
Misschien dat ik wil komen fotograferen, maar zou iemand mij een overzichtje kunnen sturen met alle foto's van de paarden?

het zit niet helemaal mee met de foto's uploaden op bokt!
ik maak zo snel mogelijk een site waar alle modellen en uiteindelijk ook de foto's op komen, hopelijk morgen dus dan is er wat meer duidelijkheid. sorry dat ik je nu niet meteen verder kan helpen, naar mijn mening zijn het hele leuke verschillende modellen! :j

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 23:00

Dat maakt niks uit hoor! Lukt het ook niet in een privébericht? :D anders misschien via facebook?

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 19:30

dit is de website waar alle fotografen binnenkort ook de inlog van krijgen! alle modellen zijn er op te vinden, de schema's probeer ik zo snel mogelijk te maken.. we hebben helaas nogsteeds te weinig fotografen :(

http://fmweerterbergen.weebly.com/

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 19:39

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:22

xReeeem schreef:
dit is de website waar alle fotografen binnenkort ook de inlog van krijgen! alle modellen zijn er op te vinden, de schema's probeer ik zo snel mogelijk te maken.. we hebben helaas nogsteeds te weinig fotografen :(

http://fmweerterbergen.weebly.com/

Als zhippo, Piekosjj en ik meegaan valt het al wel weer mee hoor.
Ik en Piekosjj moeten alleen even wachten want als zhip mee gaat is het een stuk makkelijker, dan kunnen wij gewoon meerijden ipv. zelf nog vervoer regelen ;)

En goed overzicht van de modellen is sowieso erg handig/belangrijk wil je fotografen trekken ;)

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 23:32

karlli schreef:
Als zhippo, Piekosjj en ik meegaan valt het al wel weer mee hoor.
Ik en Piekosjj moeten alleen even wachten want als zhip mee gaat is het een stuk makkelijker, dan kunnen wij gewoon meerijden ipv. zelf nog vervoer regelen ;)

En goed overzicht van de modellen is sowieso erg handig/belangrijk wil je fotografen trekken ;)

Ik zie nu dat de foto's het in mobiele weergaven het ook niet doen.. mijn fout! ik zet morgen in elk geval eventjes een collage van de paarden die meegaan op de homepage.

Als jullie mee doen met z'n drietjes zijn we inderdaad compleet!! kreeg vandaag nog een aamelding binnen van een shet, Angel die heel goed loopt in de lange lijnen. Als we dan toch met z'n zessen zijn dat we die er nog bij kunnen zetten?