. gelukkig was ze zo gevangen, met dank aan de peen van paulien. intussen kwam stef met een mooie bos bloemen, hond en adriaan bij mij thuis aan. eerst ff tor zijn halster gepast dat stef ook voor honey had. helaas paste het niet om tor zijn neus. francis (hier frenske) kwam ook even later en paulien ook. toen even tor bewonderd en zijn zadel even erop gelegd zodat nick erop kon zitten en paulien een foto heeft gemaakt. rond 5 uur kwamen ze druppelsgwijs binnenlopen en miste we alleen ineke 2 manon 2 en prakkie nog. bleek dat manon2 dus op vakantie was. en niet afgemeld
en ineke 2 zat nog op bokt omdat prakie er dus niet was
dus die heeft paulien later opgehaald. vonden we wel heel lief!!! intussen hebben we met de groep even een rondje pony's gedaan. 3 stonden er op het grote land, tor stond aan huis en amber op het land bij patricia. stef had het koud en daaom moesten we vervroegd weer weg bij de paarden
[lol]. intussen de bbq warm en eten maar. de afval race eindeigde na een tijdje omdat iedereen bomvolzat.
ik had dus veeeeel te veel vlees
mede doordat er dus 2 mensen niet kwamen. we hebben gezellig gekletst en er werd veel gelachen. er werden ook veel foto's gemaakt, althans dat probeerde men. (he ineke2??
). bij ineke deed dr camera vreemd en ze heeft per ongeluk heel veel foto's gewist.
paulien dr foto's waren te donker dus helaas hebben we weinig foto's. we hadden ook nog een optreden van adriaan. we hebben volop genoten van de prachtige muziek die hij speelde en zong. Adriaan het was hardstikke gaaf!!! ik dacht er nog 2 hondjes bij te hebben want festa van ineke(billy) wilde eerst niet mee naar huis en ik hoopte dat stef dr hondje ook bij me zou blijven, maar helaas
om 23.30 ging de laatste naar huis. ik vond het een hardstikke leuke avond en ik wil het in het voorjaar nog eens gaan doen. alleen moeten jullie dan allemaal komen!!!! boktbqers.. bedankt voor jullie gezelligheid! xx lonneke 

met een helaas te groot halster
(ik vind deze trouwens heeeeellll leuk)

)
was!!
want ook daar was behoorlijk wat van over. Festa maakte regelmatig ff een rondje, ff met de voorpoten op schoot bij iemand en likken maar.