Wij komen allebei wel uit Noord-Holland en zijn vaker in Bergen geweest, alleen zijn we er nooit eerder met de paarden geweest en weten dus niet de beste plekken om te fotograferen. Ook weten wij niet wie hier de boswachter is maar het lijkt ons handig om die in telichten en vragen of fotomeetings daar in de omgeving zijn toegestaan.
Het leek ons handig om het groepje klein te houden met 6 modellen, er kunnen zich 12 modellen opgeven en de fotografen mogen stemmen.
Western paarden,
1. Priscilla – teiger150 – Jack – Tinker (irish Cob) – Bijz: kan enkele VD kunsjes zoals Liggen, blok enz. heeft veel beharing. hoofd:

2.
3.
4.
5.
6.
Indianen paarden.
1. Amy – amybaltus – Bloem – Franse rijpony – Bijz: Super life, kan ook enkele truckjes – Hoofd:

2. Priscilla – teiger150 – Martje –Fjord – Bijz: kan gereden worden op neckrope, en enkele truckjes Hoofd:

3.
4.
5.
6.
Fotografen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
9.
10.
11.
12.
Reserve fotografen
Over de datum kunnen we nog overleggen, wij zijn in Bergen van 4 tot en met 8 Mei. De maandag en vrijdag vallen zoiezo af omdat we die dagen aan het rijden zijn.
Aangezien wij de meeting organiseren, zouden wij er natuurlijk zelf aan mee willen doen, vandaar dat er op amy niet gestemd kan worden en dat ik zelf kijk op welke pony er het meest gestemd word Martje of Jack de gene met de hoogste stemmen neem ik mee.
We willen graag Portret, losgooi en rij foto's maken, Ik zelf heb prikpaaltjes maar kan deze moeilijk meenemen op vakantie. Het zou dus heel fijn zijn als iemand deze mee zou kunnen nemen.
Eventueel kunnen er bij mij western hoofdstellen worden geleend, en touwhalsters in de maten cob en full.