[Besloten] Western strandrit 28 maart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlien5

[Besloten] Western strandrit 28 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 20:03

Jaja, we hadden het er al in een aantal topics over, maar hier komt 'ie dan eindelijk.... *\o/*

Waar: Seahunters Ranch Katwijk

Datum: 28 maart 2015

Duur: 2, of 3 uur

Mogelijke gegadigden:

Zwartvosje
Susannah
Jigger01
Marlien

Sicayes ?
Maylotje ?
Em_ ?

Enige nadeel is dat ze op dit moment maar plek voor 4 personen heeft. Het kan zijn dat tegen die tijd de twee paardjes die niet zo lekker lopen, dan toch wel mee kunnen, maar vooralsnog is er dus maar plek voor 4. Nu is het natuurlijk kort dag en heb ik ook nog niet van jullie allemaal een berichtje gehad of je ook daadwerkelijk kunt, dus bij deze de vraag: Kun je, wil je? Jigger, Suus en Zwartvosje waren er in ieder geval het eerste bij, dus die krijgen sowieso voorrang 8-)

Wat ze verder nog aangaf over wanneer we met een iets grotere groep komen: "Als jullie met een grotere groep komen, moet 1 van jullie wel op een wat moeilijker pittig paardje. Heel braaf hoor, alleen erg voorwaarts en als hij eenmaal fris is blijft hij graag even dribbelen. Een consequente ruiter en iemand met een goeie zit moet dat makkelijk aankunnen."

Normaal gesproken zou ik dat prima vinden, maar aangezien ik toch met mijn rug nog een beetje zit, laat ik die liever aan iemand anders over :D :o

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 20:13

Ich bin dabei!
Tenzij we er de 21e achter komen dat we elkaar verschrikkelijk vinden, dan trek ik me terug :')

Em_

Re: [Besloten] Western strandrit 28 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 20:36

Ik twijfel nog een beetje want ik heb vorig jaar al in dezelfde omgeving (strandrit van 30 km bij wassenaar) gereden met mn eigen paardje. Als iemand anders graag wilt dan mag dat! ;)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 21:10

Lief dat je nog aan me denkt! Maar mn portemonnee staat het me nog even niet toe. Maar hoor wel graag hoe het was!!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 21:23

Ik weet dit weekend of ik dan uberhaupt vrij ben van werk. Maar ben bang van niet. En tevens is het opzich best goedkoop maar ben ik best blut en moet nog het western weekend betalen ;)

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 21:26

Ik wil mee! Absoluut :)
Ik heb mn werkrooster binnen voor volgende week: mag bijna 30 uur werken, dus betalen moet goed komen :) Ik betaal dan wel vooruit met mn spaargeld, moet voor dat weekend toch ook al :')

Wil dan gelijk even vervoer aankaarten. Ik mag vanuit Leusden komen dus dat is wel een eindje weg en heb geen auto :Y)

Edit: typo

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 11:19

Superleuk!! En het lijkt er tot dusverre op dat we dan met zijn 4en zijn, dus komt helemaal goed uit i.v.m. paardjes.

Sharron, ik weet niet precies welk station je moet hebben, maar vanaf Amersfoort gaat er een rechtstreekse trein naar Station Amsterdam lelylaan. Daar woon ik dicht bij in de buurt, dus vanaf daar kun je meerijden met de auto. Het is dan wel nog een half uur rijden ook :-)

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:04

Ahh dat zou fijn zijn :)
Heb even op ns.nl gekeken, ik zou dan de trein ri Hoofddorp moeten pakken. Kost me €19,- voor een retourtje, dus dat is wel even slikken. :$ Daar komt dan nog een euro ofzo bij voor de bus. Moet namelijk met de bus vanuit Leusden naar station Amersfoort. (Hou er niet zo van om m'n scooter de hele dag op een station neer te zetten..).

Gelukkig heb ik mijn AH zegelboekje vol :')

Enig idee hoe laat de strandrit ongeveer is? Misschien kunnen we er dan een hapje eten aan vast plakken. :) (als ik dan toch met geld ga smijten O:) ... -voor mijn doen dan).

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 18:37

Ik zat te denken om wat later te starten, uurtje of 14.00 uur. Als we dan 2 a 3 uur rijden, dan kunnen we inderdaad heel goed aansluitend met zijn allen ergens gaan eten Y)(^)

Ik vind een patatje met een kroketje trouwens ook prima, kunnen we het lekker op budget houden (lekker juist!) :Y)

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 20:19

Ik vind het helemaal best :) maar dat beslissen we daar wel, wat we doen :P

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 00:23

1 van de paarden daar blijkt het oude paard van mijn trainster te zijn. Spike! Grappig :D

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 00:21

De 21e is er nog een plekje voor nog 1 iemand om mee te gaan ook. We zouden dan samen gaan, maar ik ben heel lief hoor ;-)

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 00:31

Even een domme vraag misschien, maar; Gaat de 28e hoe dan ook gewoon door? :') Want 21 kan ik echt niet door die High Tea-_-

Niet dat er dan komende zaterdag 3 gaan en ik de 28e niet kan omdat jullie geen zin/geld meer hebben daarvoor :o Of denk ik nu stom? O:)

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 00:41

Haha nee hoor, de strandrit is gewoon de 28e.

De 21e was extra en dan konden we ook maar met zijn 2en terecht, dus zouden Susannah en ik samen gaan, maar zij kan nu niet meer. Vandaar dat ik nu vraag of er nog iemand zo gek is om 2 keer te gaan *\%/*

Anders zeg ik het af, of ik ga in mijn eentje :=

(ik was inderdaad niet echt duidelijk in mijn eerdere post zie ik nu)

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 10:32

Sorry sorry sorry sorry, ik ben gewoon een doos die niet kan plannen :')

28e staat met koeienletters in mijn agenda, gaat gewoon door en ik denk dat we met een hele leuke groep gaan! :D

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 10:39

Marlien5 schreef:
De 21e is er nog een plekje voor nog 1 iemand om mee te gaan ook. We zouden dan samen gaan, maar ik ben heel lief hoor ;-)

Ik heb gisteren een (geweldige :) ) strandrit gemaakt, maar mijn lijf moet daar denk ik minimaal een week van bij komen :') Ik merk dat ik een dagje ouder word haha, dus helaas kan ik niet mee.

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 10:54

Och jeetje, dus toch. Ik ben daar dus ook zo bang voor :)) Mag ik vragen hoe lang je bent geweest?

@Susannah, maak je niet druk, t kan de beste gebeuren zoiets :D

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 10:57

Vier uur! En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd wat meer last heb van m'n lijf (vroeger kon ik lange dagtochten rijden zonder (spier)pijn e.d.). Maar het was het wel waard hoor! :D

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 11:00

Ah, dan komt het met "ons" ritje van 2 uur vast wel goed :+ :):)

Ja, ik weet dat het zo niet in het echt werkt met vergelijken :D En ik zal ongetwijfeld na twee uur ook al flink spierpijn hebben ~~}> )

Maargoed, als ik nou twee keer achter elkaar ga, dan bouw ik vast wel al iets van conditie op :)ddd

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:02

Na twee uur heb ik gelukkig nergens last van :P veel plezier alvast!

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:30

Okey nee dan snap ik hoe je het bedoelde! Mijn 'doemdenkhoofd' zag t al helemaal mis gaan :') en ik heb zoooooo'n zin in die rit!!! *\%/*

En ik ga zondag ook naar een wedstrijd kijken in Nieuwegein. Ik heb echt leuke dingen te doen hahah :D

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 19:44

Wie neemt een camera mee? :D

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 19:49

Oeh goeie. Ik heb wel een camera, maar geen idee hoe ik die dan bij me moet houden tijdens die rit. Ik zal eens rondvragen of ik niet een GoPro van iemand kan lenen ofzo :-)

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 19:54

Hoi iedereen! Ritje zit vol he als ik het zo lees?

Never mind is ook besloten zie ik, sorry! Las western en klikte gelijk ;p

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 21:22

Maak je niet druk! Superleuk dat je reageert juist :j. Mocht er alsnog een plekje vrijkomen (die kans is er wel aangezien ze meer paardjes heeft en die tegen die tijd wellicht wel weer goed komen te lopen, dan laat ik het je wel weten :)