Ik zie allemaal leuke ritten die georganiseerd worden, nu zijn ze voor mij allemaal wel flink ver weg, dus ik dacht misschien is er animo om in de maand april een duin/strandrit te maken? Het lijkt me leuk om eens mensen mee te hebben die weinig op het strand of in de duinen komen (of zelfs nooit) en weer eens wat anders willen!
Ik zat te denken aan max 10 a 12 ruiters? Mennen kan helaas niet de gehele route, maar alleen op het strand dus de route is niet geschikt voor menners. De route loopt door het duin, en over het strand, en door het duin weer terug. Er is genoeg parkeergelegenheid. Je moet alleen een dagkaart voor het duin aanschaffen (5 euro) maar die kan ik evt. vooraf voor jullie halen

De rit zal op een rustig tempo , met natuurlijk heerlijke gallopjes gereden worden, zodat iedereen mee kan doen. We zouden zelfs nog ergens kunnen picknicken (hiervoor zal ik even alle mogelijkheden moeten bekijken) De rit zal ong rond de 2,5 uur duren.
Ik stel voor dit in de meivakantie doordeweeks, of op een zaterdag (dan is het veel minder druk op het strand) te doen!
Is hier animo voor? Ik hoor het graag!
Graag even dit invullen
Naam:
Leeftijd:
Naam paard:
Leeftijd paard:
Veel buitenrij ervaring? :